Ik geloof dat ik nergens in mijn post aan bangmakerij gedaan heb. In dat geval kun je er Jezus ook wel van beschuldigen. Ik heb grotendeels Zijn woorden geciteerd. Wat de rest van je posting betreft, inderdaad. En volgens mij bedoelde DIA dat ook.liz boer schreef:Nee zeker niet, maar wel om het te doen als bangmakerij... en daar bedoel ik mee zonder het Borgwerk van de Heere Jezus te benoemen!Thuisvrouw schreef:[Zo te zien kun je er dus niets op tegen hebben om wat tekenen der tijden op te merken. Fijn dat we daar over eens zijn.quote="liz boer
Ja juist! ik denk echt dat we elkaar niet begrijpen. We horen de voerstappen erin, Hij komt Hij komt!!!
Dat het heel erg wordt weten uit de schrift: Mark. 13:22 Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zullen tekenen en wonderen doen, om te verleiden, indien het mogelijk ware, ook de uitverkorenen.
en dit gaat niet over het lijden, maar ook over het verleiden, het denken... allemaal hetzelfde doen, hetzelfde denken, het teken op je voorhoofd(denken) en op je rechterhand,(doen).
Dat is iets waar ik mezelf steeds op moet beproeven... is het volgens de Bijbel?
Wat wil de Heere? Doe ik de Heere hier verdriet mee?
We worden allemaal meegezogen met de tijd, druk druk druk, bezig gehouden op internet en dan is RF misschien nog het minst "onschuldige" t.o. zinloos surfen of spelletjes toen.
Hoeveel tijd krijgt de Heere, wat is vijf minuten op de eeuwigheid???
Een beetje zelfreflectie kan nooit geen kwaad wat mij betreft. En of jij dat zegt of DIA, zou niet moeten uitmaken.