Laatste keer een merk dat ook bijv bij Klein, zwijnenburg etc. verkocht wordt. DIGEL.Tiberius schreef:Goedkoop wel inderdaad. Goed?Ad Anker schreef:Ottevanger is uitstekend. Goed en goedkoop!

Laatste keer een merk dat ook bijv bij Klein, zwijnenburg etc. verkocht wordt. DIGEL.Tiberius schreef:Goedkoop wel inderdaad. Goed?Ad Anker schreef:Ottevanger is uitstekend. Goed en goedkoop!
Precies!Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Dan weet ik niet wat jij met je pakken doet.Tiberius schreef:En ook de kwaliteit is een stuk minder.
Zo'n pak heeft snel de uitstraling of je vergeten bent het 's nachts uit te trekken, zeg maar.
Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te wordenLilian1975 schreef:Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Nu snap ik waarom al die mensen mij altijd aanstaren alsof ze in de dierentuin lopen.Orchidee schreef:Precies!Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.
Al ben je helemaal niet zo modebewust, toch loop je met een model pak van 10 jaar geleden echt voor aap
En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjesOrchidee schreef:Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te wordenLilian1975 schreef:Vandaar, prima toch? Wij hoeven niet de laaatste mode toch? Maar absoluut niet ouderwets.Erskinees schreef:Ottevanger verkoopt verouderde modellen, vandaar lagere prijs.![]()
Ik word overal herkend, merk ik wel. Behalve die schoenen met spekzolen, kan de rest op sommige dagen wel kloppen. Sorry.merel schreef:En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjesOrchidee schreef:Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden![]()
Beste prijs/kwaliteit verhouding is SuitSupply. Maar ja, die reclames... Voordeel van Suitsupply is dat ze het daar snappen en je naar buiten gaat met een pak dat je past. Dit in tegenstelling tot veel andere zaken waar het pak voor geen meter zit. Ik vraag me dan af hoe je klanten zo naar buiten kunt laten gaan terwijl het je werk is om mensen in pak te hijsen. Andere optie is NoLabel maar die verkopen vooral online en hebben alleen een winkel in Amsterdam en Rotterdam.Van Ewijk schreef:Aangezien mijn gebruikelijke herenkloffie zo hopeloos gedateerd is dat zelfs Abraham Kuyper hem niet meer zou willen indien deze nog onder ons zou zijn ben ik op zoek naar iets anders.
Ik heb inmiddels speurwerk op Google verricht maar door de bomen zie je het bos niet meer.
ik wil hier even om wat advies vragen, wellicht uit eigen smaak en ervaring weet iemand me hier wat te vertellen qua merk en stijl.
Ikzelf dacht aan iets stijlvols maar niet al te sober. met dat laatste bedoel ik niets tegen eenvoud maar ik bedoel er mee dat ik er ook niet typerend uit te zien als een begrafenisondernemer.
Graag u mening over iets wat betaalbaar en gangbaar is...
We hebben Nederlof ook nog.Charles schreef: H&M, C&A, Jac. Henzen etc. is gewoonweg troep. Plakpak zoals dat oneerbiedig noemen.
Draag je soms ook nog witte sportsokken, Eilander?eilander schreef:Ik word overal herkend, merk ik wel. Behalve die schoenen met spekzolen, kan de rest op sommige dagen wel kloppen. Sorry.merel schreef:En daaronder schoenen met spekzolen en een ( wijder) overhemd met een borstzakje en een kraagje met knoopjesOrchidee schreef:Je hoeft zeer zeker niet met de laatste mode mee te doen maar als je nu een heer in een pantalon met wijd flapperende broekspijpen ziet lopen vraag je mijn inziens er toch een beetje om, om gezien te worden![]()