Buren?Ichtus schreef:Absurde herrie
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Afgewezen schreef:Buren?Ichtus schreef:Absurde herrie
je zou het haast denken.
Maar nee; aan de andere kant van het dorp (!) was een evenement met Jan Smit enzo....
Ik heb tenminste met oordopjes in geslapen.
De jeuk.....
helma schreef:Afgewezen schreef:Buren?Ichtus schreef:Absurde herrie
je zou het haast denken.
Maar nee; aan de andere kant van het dorp (!) was een evenement met Jan Smit enzo....
Ik heb tenminste met oordopjes in geslapen.

Twee ergernissen opgelost:
-Thermostaat kraan van de douche gerepareerd. Er kwam bijna geen water meer uit. (Waterrekening was wel 28m3 minder)
-Korfplug in de gootsteen die al jaren wegzakte omdat de veer lam was.
-Thermostaat kraan van de douche gerepareerd. Er kwam bijna geen water meer uit. (Waterrekening was wel 28m3 minder)
Hoe heb je dat laatste opgelost? Daar word ik hier ook helemaal niet goed van.refo schreef:Twee ergernissen opgelost:

Bij de Praxis hebben ze nieuwe. Voor 5.80 (er staat 5.75 op).Mister schreef:Hoe heb je dat laatste opgelost? Daar word ik hier ook helemaal niet goed van.refo schreef:Twee ergernissen opgelost:
Niet bij de Gamma, niet bij Karwei. (dat hoort nog bij ergernissen. Hele stad rondgereden.)
Aha, mooi, bij de Praxis. Staat op mijn bezoek-lijstje!refo schreef:Bij de Praxis hebben ze nieuwe. Voor 5.80 (er staat 5.75 op).Mister schreef:Hoe heb je dat laatste opgelost? Daar word ik hier ook helemaal niet goed van.refo schreef:Twee ergernissen opgelost:
Niet bij de Gamma, niet bij Karwei. (dat hoort nog bij ergernissen. Hele stad rondgereden.)
Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:
- hij probeert nog te helpen, maar het baadt niet;
- waar hij bevreesdt voor was, gebeurt ook.
Op deze manier is lezen níet goed voor de taalontwikkeling

-goed dat die onderwijzer met pensioen iseilander schreef:Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:
-wordt er door uitgevers niet meer gekeken naar taalfouten?
En nu we het toch over boeken hebben: a.s. zaterdag http://www.leesenluisterbeurs.nl/
~~Soli Deo Gloria~~
Ga je er heen?Hendrikus schreef:-goed dat die onderwijzer met pensioen iseilander schreef:Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:
-wordt er door uitgevers niet meer gekeken naar taalfouten?
En nu we het toch over boeken hebben: a.s. zaterdag http://www.leesenluisterbeurs.nl/
Ik moet even kijken hoe hier de zaken lopen. Als er ergens een gaatje valt steek ik misschien m'n neus nog om de hoek. Eens kijken wat dat is.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Die kans is zeker aanwezig, ja.Ichtus schreef:Ga je er heen?
Ik moet even kijken hoe hier de zaken lopen. Als er ergens een gaatje valt steek ik misschien m'n neus nog om de hoek. Eens kijken wat dat is.
~~Soli Deo Gloria~~
Zo, de rookbommen en de nitraten vliegen weer hier door de straat.
Ons Jetje gaat ook, ze mag met mijn ouders mee.Hendrikus schreef:Die kans is zeker aanwezig, ja.Ichtus schreef:Ga je er heen?
( Ik ga niet... t is ook bwpdag:))
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hoef je niet bang voor te zijn hoor.Auto schreef:Zo, de rookbommen en de nitraten vliegen weer hier door de straat.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!