Ok 27 gradenLassie schreef:hier niet..Marnix schreef:Ach, het is nu 26 graden, valt nog wel mee toch

Ok 27 gradenLassie schreef:hier niet..Marnix schreef:Ach, het is nu 26 graden, valt nog wel mee toch
wat heerlijk voor je Bonny, eindelijk, zo zie je maar, de aanhouder wint!!!!!!!!!Orchidee schreef:Bonny schreef:....ik vrijdag met een nieuwe baan begin?![]()
Gefeliciteerd!Bonny schreef:....ik vrijdag met een nieuwe baan begin?![]()
Vast familie van hmprff.Marieke schreef:dat we een nieuw lid hebben op RF met een naam die ik voorlopig nog niet uit kan spreken?
fmproibido![]()
Welkom overigens!
Hoe weet je dat? Ik zie nog geen berichten van hem/haar. En volgens de ledenlijst is er ook nog geen een geplaatst.Marieke schreef:dat we een nieuw lid hebben op RF met een naam die ik voorlopig nog niet uit kan spreken?
fmproibido![]()
Welkom overigens!
Op de homepagina van RF staat helemaal onderaan bij de statistieken altijd wie het nieuwste lid is (er staat nu een zekere "Hansie", maar vanmiddag stond "fmproibido" er nog)albion schreef:Hoe weet je dat? Ik zie nog geen berichten van hem/haar. En volgens de ledenlijst is er ook nog geen een geplaatst.Marieke schreef:dat we een nieuw lid hebben op RF met een naam die ik voorlopig nog niet uit kan spreken?
fmproibido![]()
Welkom overigens!
Marieke schreef:Op de homepagina van RF staat helemaal onderaan bij de statistieken altijd wie het nieuwste lid is (er staat nu een zekere "Hansie", maar vanmiddag stond "fmproibido" er nog)albion schreef:Hoe weet je dat? Ik zie nog geen berichten van hem/haar. En volgens de ledenlijst is er ook nog geen een geplaatst.Marieke schreef:dat we een nieuw lid hebben op RF met een naam die ik voorlopig nog niet uit kan spreken?
fmproibido![]()
Welkom overigens!
Neu, dat is zo, maar als je RF opent, dan verschijnt dat altijd gelijk al op m'n scherm. En nu viel het op omdat het me vrij lastig leek om elke keer in te loggen met zo'n onuitspreekbare naam. Maar misschien is het zijn/haar doopnaamalbion schreef:Marieke schreef:Op de homepagina van RF staat helemaal onderaan bij de statistieken altijd wie het nieuwste lid is (er staat nu een zekere "Hansie", maar vanmiddag stond "fmproibido" er nog)albion schreef:Hoe weet je dat? Ik zie nog geen berichten van hem/haar. En volgens de ledenlijst is er ook nog geen een geplaatst.Marieke schreef:dat we een nieuw lid hebben op RF met een naam die ik voorlopig nog niet uit kan spreken?
fmproibido![]()
Welkom overigens!Daar let ik nu nooit op, nooit bij stilgestaan om daar te kijken. Het zijn toch altijd maar schuilnamen, dus je weet nooit of er een bekende bij is.
Voor de mensen hoop ik dat ook. Voor mezelf niet. Sorry, hou erg van m'n werk.refo schreef:We zullen maar hopen dat het 's avonds ook saai wordt.vlinder schreef:...ik eind van de week stage op de ambulance ga lopen?![]()
![]()
(het mocht van mijn werk op ma-di-wo overdag. Maar dat leek me wat saai omdat er overdag veel B-vervoer is, dus heb ik gevraagd of ik donderdag en vrijdagavond mocht. Heb er reuze zin in).
Ik heb je quotation even hierna toe geplaatst anders was ikMarco schreef: Heeft er iemand zin om een topic te openen: "Wat voor huis bewonen wij?"
Ik wilde hierop reageren, en dat doe ik dus in dit topic.jvdg schreef: Ikke niet, we zijn meer dan tevreden.
Sterkte!!!vlinder schreef:....ik op zoek ben naar de roze wolk van vandaag.
....ik me deze dag zo anders had voorgesteld.
....manlief vanmorgen om 5 uur op moest en nu al een paar uur een moeilijk tentamen zit te maken.
....ik zo naar de kaakchirurg moet voor m'n verstandskiezen...
....de bussen in Rotterdam niet rijden en manlief de auto mee heeft.
....een lieve vriend direct aanbood mee te gaan.
....ik misselijk ben van zenuwen en dus nu maar 2 paracetamolletjes en een bromazepammetje ga nemen.
....we vanavond uit eten zou den gaan.
....dit nu gepureerde biefstuk door een rietje moet worden.