Osama bin laden gedood.

Marnix

Re: Osama bin laden gedood.

Bericht door Marnix »

Ik neem aan dat ze naast foto's ook DNA hebben om dat te kunnen vaststellen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
huisman

Bericht door huisman »

Marnix schreef:Ik neem aan dat ze naast foto's ook DNA hebben om dat te kunnen vaststellen.
Ze hebben een 100% DNA match en genoeg foto's van het lichaam om de dood van Osama te bewijzen.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Fjodor

Bericht door Fjodor »

Ik geloof over het algemeen geen barst van wat de Amerikanen over dit soort dingen zeggen.
Sinds ik een uitzending van Zembla gezien heb over een derde WTC-gebouw dat opgeblazen is houd ik in mijn achterhoofd dat het allemaal net zo goed doorgestoken kaart kan zijn.
Net zoals het in zee werpen van het lichaam van Osama Bin Laden, ook dat wantrouw ik. Niet dat ik weet hoe al die dingen wel in elkaar zitten, maar volgens mij klopt er niets van.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Tja, hij zal toch echt wel dood zijn. Het kan niet zo zijn dat de VS bewust een lookalike hebben getoond. Dan is het wachten op de volgende videoboodschap van Osama b-L.
The Groom's still waiting at the altar
huisman

Bericht door huisman »

Fjodor schreef:Ik geloof over het algemeen geen barst van wat de Amerikanen over dit soort dingen zeggen.
Sinds ik een uitzending van Zembla gezien heb over een derde WTC-gebouw dat opgeblazen is houd ik in mijn achterhoofd dat het allemaal net zo goed doorgestoken kaart kan zijn.
Net zoals het in zee werpen van het lichaam van Osama Bin Laden, ook dat wantrouw ik. Niet dat ik weet hoe al die dingen wel in elkaar zitten, maar volgens mij klopt er niets van.
Ja, complottheorieën bedenken is een favoriete bezigheid en binnenkort zullen de meest fantastische verhalen de ronde doen. Denk hier maar eens over na: Obama wil graag herkozen worden, als de dood van Osama bin Laden niet zeker was zou Obama het nooit wereldkundig hebben gemaakt met het risico dat een maand later Osama bin Laden weer verschijnt op een video. Dat zou namelijk dodelijk zijn voor zijn herverkiezing.
Osama bin Laden is dood en de Amerikaanse overheid is daar 100% zeker van.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
parsifal

Bericht door parsifal »

Fjodor schreef:Ik geloof over het algemeen geen barst van wat de Amerikanen over dit soort dingen zeggen.
Na er wat meer over gelezen te hebben, zit er toch wel een gedachte aan dat in zee gooien. Je voorkomt dat er een bedevaartsplek komt bij zijn graf en je geeft hem binnen 24 uur een (zeemans)begrafenis, wat voor moslims belangrijk is.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
refo

Bericht door refo »

O Sama Bin Laden is inderdaad dood. Alleen niet pas sinds vanmorgen.
Daarom verscheen hij altijd 'op video'.

Daarom ook kon Obama vooruitlopend op DNA onderzoek rustig verklaren dat het gebeurd was.
Net las ik dat het DNA matcht. Ik heb er geen moment aan getwijfeld. Maar voor de securigheid had Obama beter nu pas kunnen speechen. Ach, wat maakt het uit.

Een feestje met vuurwerk voor het Witte Huis door ongeregeld volk? Onbestaanbaar.
Neem daarbij de prachtige tekst die die juffrouw op het filmpje van refdag bij elkaar praat.
Heeft meer weg van een persverklaring van Clinto dan een quote van een toevallige voorbijganger.

De mythe van OBL werd te duur.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
huisman

Bericht door huisman »

refo schreef:O Sama Bin Laden is inderdaad dood. Alleen niet pas sinds vanmorgen.
Daarom verscheen hij altijd 'op video'.

Daarom ook kon Obama vooruitlopend op DNA onderzoek rustig verklaren dat het gebeurd was.
Net las ik dat het DNA matcht. Ik heb er geen moment aan getwijfeld. Maar voor de securigheid had Obama beter nu pas kunnen speechen. Ach, wat maakt het uit.

Een feestje met vuurwerk voor het Witte Huis door ongeregeld volk? Onbestaanbaar.
Neem daarbij de prachtige tekst die die juffrouw op het filmpje van refdag bij elkaar praat.
Heeft meer weg van een persverklaring van Clinto dan een quote van een toevallige voorbijganger.

De mythe van OBL werd te duur.
De mythe van refo is gelukkig gratis :huhu
Gian

Bericht door Gian »

Willem schreef:
Zita schreef:
henriët schreef: Zou David ook niet 'blij' zijn geweest dat Saul dood was.
Niet echt, als ik 2 Samuel 1 lees.
Tegelijkertijd zie je toch dat David in de psalmen veelmaals bid om gerechtigheid. Ook roept David veelmaals de wraak van God af over zijn - en Gods - vijanden. En dat staat er toch niet zo liefdevol. Speel dit - de liefde tot de naaste en de gerechtigheid - dus niet tegen elkaar uit. Verder lees ik ook niet dat David opriep tot gebed voor Goliath toen deze lasterde. Integendeel, David vertelde hem dat hij hem ging doden omdat hij de slagorde van de levende God gehoond had.
Osama staat voor de hemelse Rechter, in wie geen onrecht is. We moeten nu niet net doen of mensen hem nu tot de hel hebben veroordeeld. Zo belangrijk zijn wij echt niet. Wij hebben wel het Woord van God wat richtsnoer is. En volgens dat richtsnoer verdiende hij de dood. En zoals Israel in groot gejuich losbarste toen Goliath dood was heb ik ook vanmorgen, toen ik het nieuws hoorde, aanvechting gehad om eens flink te toeteren in de auto. Omdat er toch een stukje recht is gedaan. Omdat slachtoffers en nabestaanden een bevestiging kregen dat er gewis een God is die Leeft. Een God die vonnist.
Saul was een gezalfde Gods. Daarom treurde zowel David als Samuël over Saul.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Fjodor

Bericht door Fjodor »

Huisman, heb jij die documantaire van zembla weleens gezien?
Daar staan echt rare dingen in:
http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973 ... 4fa14fb48c
Vooral de laatste 5 à 10 minuten over wtc7 vind ik frappant.
Daartoe zijn de dingen gegeven, dat ze gebruikt worden; maar niet, opdat ze vergaard zouden worden - D. Bonhoeffer
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik vraag me af of ze de echte te pakken hebben. Hij heeft toch verschillende personen die sprekend op hem lijken...
Fjodor

Bericht door Fjodor »

Fjodor schreef:Huisman, heb jij die documantaire van zembla weleens gezien?
Mm, ik krijg de goede link niet geplaatst..
Hij staat hier:
http://zembla.vara.nl/Terrorisme.5307.0.html (de eerste die er staat, van 10 sept 2006).
huisman

Bericht door huisman »

Ja, ik ken die aflevering en er zijn nog talloze andere wilde en minder wilde theorieën over 9/11. Net zoals er nog steeds verzinsels zijn over de moord op JFK of de dood van Hitler. Ik houd mij maar aan de lezingen van betrouwbare media.

@Gijs die zgn dubbelgangers hebben echt niet hetzelfde DNA als de "echte" bin Laden.
Fjodor

Bericht door Fjodor »

huisman schreef:
Ja, ik ken die aflevering en er zijn nog talloze andere wilde en minder wilde theorieën over 9/11. Net zoals er nog steeds verzinsels zijn over de moord op JFK of de dood van Hitler. Ik houd mij maar aan de lezingen van betrouwbare media.

@Gijs die zgn dubbelgangers hebben echt niet hetzelfde DNA als de "echte" bin Laden.
Geef jij mij dan eens een goed argument tegen dat verhaal over WTC 7, alsjeblieft..
Ik heb namelijk een officieel document van de site van de Amerikaanse overheid afgehaald, dat kan ik je wel toesturen als je wilt, en daar staat in dat het gebouw als gevolg van brand in is gestort.
Die Controlled Demolition Expert van Zembla heeft een heel ander verhaal. Hij is er uitermate zeker van dat het vakwerk is geweest en dat dat niet door die brand komt.
Dat zou bedrog betekenen van de kant van de Amerikaanse overheid..
huisman

Bericht door huisman »

Fjodor schreef:
huisman schreef:

Geef jij mij dan eens een goed argument tegen dat verhaal over WTC 7, alsjeblieft..
Ik heb namelijk een officieel document van de site van de Amerikaanse overheid afgehaald, dat kan ik je wel toesturen als je wilt, en daar staat in dat het gebouw als gevolg van brand in is gestort.
Die Controlled Demolition Expert van Zembla heeft een heel ander verhaal. Hij is er uitermate zeker van dat het vakwerk is geweest en dat dat niet door die brand komt.
Dat zou bedrog betekenen van de kant van de Amerikaanse overheid..
Je kunt altijd voor een documentaire een expert vinden die met schijnbare feiten dingen zegt die toch niet waar zijn.
Als de Amerikaanse overheid zou moeten ingaan op alle fabels rond 9/11 hadden ze geen tijd meer om iets anders te doen.

Voor de liefhebbers een paar sites(er zijn er duizenden) die bol staan van onzin over 9/11 en de dood van bin Laden.
Veel plezier en laat je fantasie maar de vrije loop. ::bye

http://www.twf.org/News/Y2002/0427-Mystery.html

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICL ... _index.php

http://www.infowars.com/
Plaats reactie