zegt onze magere Gijs...Gijs83 schreef:Is inderdaad vaak zo, maar ook dunne mensen kunnen dat zijn, de bewijzen zijn er!Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkiesoh Gijs toch.....niet weer een slachtoffer hé..........laat haar nou lekker van een zak spekkies genieten joh
Enne dikke mensen zijn meestal wel de gezelligste hoor
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Hij doet zijn naam geen eer aan: Holle bolle Gijs.... 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gelukkig mager noch bolalbion schreef:Hij doet zijn naam geen eer aan: Holle bolle Gijs....
gelukkig nog bol 

Gasfles nummertje 904 

Een keer een dagje geen zere voeten!! Ik weet niet wat me overkomt... 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
wat fijn ichtus!Ichtus schreef:Een keer een dagje geen zere voeten!! Ik weet niet wat me overkomt...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
me too.helma schreef:gelukkig nog bol

zware hoofdpijn..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oei. Beterschap!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
hopelijk werkt sterke koffie, maar sta er nu al drie dagen mee op, en dan krijg je er de balen van:)Marnix schreef:Oei. Beterschap!
Maar goed, de zon schijnt en het tempo gaat gewoon wat lager, t is nog houdbaar hoor!
Toch geen afkickverschijnselen van de roséhenriët schreef:hopelijk werkt sterke koffie, maar sta er nu al drie dagen mee op, en dan krijg je er de balen van:)Marnix schreef:Oei. Beterschap!
Maar goed, de zon schijnt en het tempo gaat gewoon wat lager, t is nog houdbaar hoor!

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
haha,huisman schreef:Toch geen afkickverschijnselen van de roséhenriët schreef:hopelijk werkt sterke koffie, maar sta er nu al drie dagen mee op, en dan krijg je er de balen van:)Marnix schreef:Oei. Beterschap!
ja, je zou t denken
Maar nee, ik vermoed een andere oorzaak.
via gratisoptehalen.nl een hardhouten tuintafel.
Alleen even schuren en in de teakolie en hij ziet er weer perfect uit.
Alleen even schuren en in de teakolie en hij ziet er weer perfect uit.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Oefff...dat kan je beter als verlies hebben!henriët schreef:zware hoofdpijn..
Beterschap

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!