Neen het, dit is de grote zomerschoonmaak...ik voel me nu zwaar beledigd, heb ik de hele dag op zitten ruimen, wordt het een zwaai met de arm over het bureau genoemd!jvdg schreef:Ja, ja....een veeg met de rechterarm over het bureau tot de boel zich heeft verzameld in het cilindrisch archief.hmprff schreef:een schoon en opgeruimd bureau
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Of de bak met opschrift: 'Inkomende post'jvdg schreef:Ja, ja....een veeg met de rechterarm over het bureau tot de boel zich heeft verzameld in het cilindrisch archief.hmprff schreef:een schoon en opgeruimd bureau
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hier wordt er regelmatig in gelezen (zeker zondags, maar ook wel doordeweeks).Orchidee schreef:Misschien wel een goddeloze, rare vraag.........maar lezen jullie dat nou ook allemaal?albion schreef:De Keurstoffen van ds. Smijtegelt
En een boek van ds. Myseras
Ik weet veel mensen, die veel stichtelijk lectuur in hun boekenkast hebben pronken, maar er word niet of nauwelijks uit gelezen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
hmprff schreef:Neen het, dit is de grote zomerschoonmaak...ik voel me nu zwaar beledigd, heb ik de hele dag op zitten ruimen, wordt het een zwaai met de arm over het bureau genoemd!jvdg schreef:Ja, ja....een veeg met de rechterarm over het bureau tot de boel zich heeft verzameld in het cilindrisch archief.hmprff schreef:een schoon en opgeruimd bureau

ah; ik wil Oogwenk wel een keer van je lenenhuisman schreef:Men noemt Zijn Naam van Thomas Boston
Kruistochten van Thomas Asbridge http://historiek.net/index.php/20100605 ... ridge.html
Oogwenk van Ted Dekker
Kopstukken uit de gouden eeuw http://www.walburgpers.nl/site/content. ... d_parent=7
Genoeg te lezen voor een lange vakantie.
'k heb em alleen in 't engels en 't is vrij pittig engels.
Enorme vermoeidheid... 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Moet je maar niet gaan winkelenIchtus schreef:Enorme vermoeidheid...

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Dan had ik ook geen:judith schreef:Moet je maar niet gaan winkelenIchtus schreef:Enorme vermoeidheid...
- gympen
- rokje
- spekkies
- verf
- laken
- kwasten
- gezelligheid

En ik geen:Ichtus schreef:Dan had ik ook geen:judith schreef:Moet je maar niet gaan winkelenIchtus schreef:Enorme vermoeidheid...
- gympen
- rokje
- spekkies
- verf
- laken
- kwasten
- gezelligheid
-gympen (dezeldfde als jouw)
- rokje
-T -shirt
- Schetsblok
- Potloden
- enzz + gezelligheid

Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkies
Ja, want: dikke mensen zijn toch gezellig????Gijs83 schreef:Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkies

Ichtus schreef:Ja, want: dikke mensen zijn toch gezellig????Gijs83 schreef:Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkies

Gijs83 schreef:Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkies

Enne dikke mensen zijn meestal wel de gezelligste hoor

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkiesoh Gijs toch.....niet weer een slachtoffer hé..........laat haar nou lekker van een zak spekkies genieten joh

Het is de bedoeling dat ik er maandag met mijn collega's van ga genieten.
Is inderdaad vaak zo, maar ook dunne mensen kunnen dat zijn, de bewijzen zijn er!Orchidee schreef:Gijs83 schreef:Wil je dik worden???Ichtus schreef: - spekkiesoh Gijs toch.....niet weer een slachtoffer hé..........laat haar nou lekker van een zak spekkies genieten joh