Sja, hij was wit en licht. Dat zal 't zijn.MarthaMartha schreef:kun je wel gelukkig vinden, maar je besloot toch niet mee te gaan? en toen stapte je er toch links vanaf?Mister schreef:Maar wel ter rechter zijde, gelukkig!Marnix schreef:Of het was wel een rechte leer maar hij was er van afgeweken
en dat liep toen toch verkeerd af met die bril? was het wel een goeie bril eigenlijk?
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
Mister schreef:Sja, hij was wit en licht. Dat zal 't zijn.MarthaMartha schreef:kun je wel gelukkig vinden, maar je besloot toch niet mee te gaan? en toen stapte je er toch links vanaf?Mister schreef:Maar wel ter rechter zijde, gelukkig!Marnix schreef:Of het was wel een rechte leer maar hij was er van afgeweken
en dat liep toen toch verkeerd af met die bril? was het wel een goeie bril eigenlijk?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
blijdschap
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kwam spontaan in mijn gedachten:henriët schreef:blijdschap
Blijdschap komt na veel smarten
Allen oprechten harten.
Komt dan, gij vromen rein,
Verblijdt u groot en klein;
In den HEER' u verheugt
En prijst (zijnde vol vreugd)
Zijn goedheid in 't gemein
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-2 paar sokken
-gerepareerde lekke fietsband(jaja, was anti-lek!)
Toch scheelt het echt wel hoor Gijs,...mijn dochter had eerst "gewone" banden...nu antilek...Gijs83 schreef:-2 paar sokken
Eerst iedere 2 weken een lekke band, en nu ( een half jaar later) nog geen 1...
M'n man is hier heel blij mee
Als hij thuis kwam, was het meestal gelijk de vraag.........en welke band moet er vandaag weer geplakt worden
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tuurlijk scheelt, anders was-ie gelijk de eerste keer al lek geweest, want er ligt ergens scherps, met het blote oog zo ik weet niet te zien, had al 2 keer eerder gedacht: hij lijkt wel zacht, maar nog steeds niet, nu dus wel.Orchidee schreef:Toch scheelt het echt wel hoor Gijs,...mijn dochter had eerst "gewone" banden...nu antilek...Gijs83 schreef:-2 paar sokken
Eerst iedere 2 weken een lekke band, en nu ( een half jaar later) nog geen 1...
M'n man is hier heel blij mee![]()
Als hij thuis kwam, was het meestal gelijk de vraag.........en welke band moet er vandaag weer geplakt worden
-
Schemerlichtje
Een lieve mail
en veel papierwerk...
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!

Prachtig boek over het oude leven rond de Zuiderzee
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
De Keurstoffen van ds. Smijtegelt
En een boek van ds. Myseras

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Misschien wel een goddeloze, rare vraag.........maar lezen jullie dat nou ook allemaal?albion schreef:De Keurstoffen van ds. Smijtegelt
Ik weet veel mensen, die veel stichtelijk lectuur in hun boekenkast hebben pronken, maar er word niet of nauwelijks uit gelezen
mooi, dank je wel!-DIA- schreef:Kwam spontaan in mijn gedachten:henriët schreef:blijdschap
Blijdschap komt na veel smarten
Allen oprechten harten.
Komt dan, gij vromen rein,
Verblijdt u groot en klein;
In den HEER' u verheugt
En prijst (zijnde vol vreugd)
Zijn goedheid in 't gemein
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een schoon en opgeruimd bureau
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ja, ja....een veeg met de rechterarm over het bureau tot de boel zich heeft verzameld in het cilindrisch archief.hmprff schreef:een schoon en opgeruimd bureau