Kleine vreugden
- J.C. Philpot
Re: Kleine vreugden
De pot pepermuntjes bij de receptie op mijn werk. Vooral als ik vroeg begin, en de receptie er nog niet is 

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
https://youtu.be/zQ3nRV_Mdr0?si=BYfYcMyayhpKhA-w
Je ziet steeds meer van dit soort kanalen met jongeren die tot geloof zijn gekomen. Klinkt best positief, alleen wel anders dan ik gewend ben.
Je ziet steeds meer van dit soort kanalen met jongeren die tot geloof zijn gekomen. Klinkt best positief, alleen wel anders dan ik gewend ben.
-
Dat exit polls regelmatig geen gelijk hebben en ook in Polen conservatief gewonnen heeft. Ik ben niet blij met de kandidaat, maar het alternatief sprak mij nog minder aan.
Vandaag rijd ik voor 't eerst (na 11 weken) weer auto. Het gaat goed vooruit!
-
grote vreugde zou ik dit onder plaatsen Helma! ONdanks de reis, daarvoor sterkte, wat een verdriet
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Dodo
Een overvloed aan rode bessen aan de struik. De eerste bak zit al in de vriezer, en ik ben nog lang niet halverwege.
Afgelopen herfst heeft dochter de struik gesnoeid en dat heeft kennelijk goed uitgewerkt.
De kleinkinderen zijn opgetogen: zomaar besjes plukken in de tuin en opeten. Heerlijk.
Afgelopen herfst heeft dochter de struik gesnoeid en dat heeft kennelijk goed uitgewerkt.
De kleinkinderen zijn opgetogen: zomaar besjes plukken in de tuin en opeten. Heerlijk.
- FlyingEagle
Vanmorgen was de laatste psalm die we zongen psalm 68:2 De organist had de trumpet voluntary van van Clarke door het voor en naspel geweven. Erg mooi.
De tweede correctie is afgerond. Nou ja, alleen het telefoontje nog. En ik hoef maar 250 punten met haar te bespreken. 

- J.C. Philpot
Een ijsvogel. Hij was zo weer weg, maar ik heb hem toch maar gezien.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Dodo
Ik vind het altijd bijzonder dat zoveel mensen blij worden als ze een dier in het wild zien. Een ijsvogel, of een uil, of een ringslang. Het doet echt iets met je als je een wild dier mag zien. Zelfs een wolf - als hij maar afstand houdt.J.C. Philpot schreef: ↑12 jun 2025, 19:03 Een ijsvogel. Hij was zo weer weg, maar ik heb hem toch maar gezien.