Wat doen we vandaag? [4]
- MarthaMartha
Re: Wat doen we vandaag? [4]
werken ('t was druk vandaag) en nu zo naar de jongensclub.
en vanavond héél vroeg naar bed.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zeker een druk weekend gehadMarthaMartha schreef:werken ('t was druk vandaag) en nu zo naar de jongensclub.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mag dat nog van D?MarthaMartha schreef:... en nu zo naar de jongensclub.
-
Ja hoor na aanvraag.Tiberius schreef:Mag dat nog van D?MarthaMartha schreef:... en nu zo naar de jongensclub.
Aanvragen worden in drievoud, gedateerd en ondertekent minimaal twee weken van te voren ingediend

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
En natuurlijk met de juiste bevoegdheden en voor het sluiten van de boekingsmaand ....Democritus schreef:Ja hoor na aanvraag.Tiberius schreef:Mag dat nog van D?MarthaMartha schreef:... en nu zo naar de jongensclub.
Aanvragen worden in drievoud, gedateerd en ondertekent minimaal twee weken van te voren ingediend
- MarthaMartha
Democritus schreef:Ja hoor na aanvraag.Tiberius schreef:Mag dat nog van D?MarthaMartha schreef:... en nu zo naar de jongensclub.

Sterkte, Marth.MarthaMartha schreef:Democritus schreef:Ja hoor na aanvraag.Tiberius schreef:Mag dat nog van D?MarthaMartha schreef:... en nu zo naar de jongensclub.
Je was gewaarschuwd.....

- MarthaMartha
jvdg schreef:Sterkte, Marth.MarthaMartha schreef:Democritus schreef:Ja hoor na aanvraag.Tiberius schreef: Mag dat nog van D?
Je was gewaarschuwd.....![]()

-
Na deze opstandige reactie 1 week huisarrestMarthaMartha schreef:jvdg schreef:Sterkte, Marth.MarthaMartha schreef:Democritus schreef:
Ja hoor na aanvraag.
Je was gewaarschuwd.....![]()
![]()
![]()

Ben je tenminste thuis als langs kom
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
Ik begin bijna medelijden te hebben met MM
Vandaag.... deze hele week dus rust houden. Gisteren alle "verplichtingen" afgebeld. Dus eigenlijk het zelfde liedje als gisteren.

Vandaag.... deze hele week dus rust houden. Gisteren alle "verplichtingen" afgebeld. Dus eigenlijk het zelfde liedje als gisteren.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik had eigenlijk naar Anjum willen gaan, maar door de aanhoudende sneeuwval is de weg naar Anjum té gevaarlijk om er met de scootmobiel op uit te trekken.....
binnen blijven dus maar....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
in huis rommelen
vlees braden en voor het avond eten zorgen.
was draaien en ophangen
en vanmiddag naar m'n oma
vlees braden en voor het avond eten zorgen.
was draaien en ophangen
en vanmiddag naar m'n oma
Hier geen sneeuw te bekennen. Alleen in het hoge Noorden zeker!?Rens schreef:Ik had eigenlijk naar Anjum willen gaan, maar door de aanhoudende sneeuwval is de weg naar Anjum té gevaarlijk om er met de scootmobiel op uit te trekken.....
Hier ook (Katwijk)Gijs83 schreef:Hier geen sneeuw te bekennen. Alleen in het hoge Noorden zeker!?Rens schreef:Ik had eigenlijk naar Anjum willen gaan, maar door de aanhoudende sneeuwval is de weg naar Anjum té gevaarlijk om er met de scootmobiel op uit te trekken.....
Intussen is het meer regen geworden.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
hier (regio Rotterdam) ook. De sneeuw blijft overigens niet liggen, en er zit geloof ik ook regen doorheen.refo schreef:Hier ook (Katwijk)Gijs83 schreef:Hier geen sneeuw te bekennen. Alleen in het hoge Noorden zeker!?Rens schreef:Ik had eigenlijk naar Anjum willen gaan, maar door de aanhoudende sneeuwval is de weg naar Anjum té gevaarlijk om er met de scootmobiel op uit te trekken.....
Intussen is het meer regen geworden.
Mijn kat wordt tureluurs van het volgen van alle vlokjes