Wat doen we vandaag? [2]

zusterelly

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door zusterelly »

Hendrikus schreef:
zusterelly schreef: Vanavond pannenkoeken bakken voor school ivm Tefaltje Dekje.
Sluikreclame. Mods!!! :rules
oh help word ik nu gebanned :humhihi :OO3
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

zusterelly schreef:
Hendrikus schreef:
zusterelly schreef: Vanavond pannenkoeken bakken voor school ivm Tefaltje Dekje.
Sluikreclame. Mods!!! :rules
oh help word ik nu gebanned :humhihi :OO3
Voor een stapeltje pannenkoeken willen we nog wel eens wat door de vingers zien. ;)
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:De traktaties van mijn dochter klaarmaken (ik hou het lekker simpel, zakje koekjes en een kleurpaatje erop), vanmiddag met haar naar school het feestje vieren. Verder, er staat nog was te wachten, vaat, een vieze vloer, veel rommel, kortom ik hoef me echt niet te vervelen!
gefeliciteerd voor je dochter! hoe oud is ze geworden. was het feestje leuk. enne... de grond schoon geworden.... ( schoon wel wellicht, maar voor hoelang.....)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

heerlijk weer een dagje van de vakantie genieten!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Tiberius schreef: Voor een stapeltje pannenkoeken willen we nog wel eens wat door de vingers zien. ;)
oh gelukkig :) ::salut
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:
JolandaOudshoorn schreef:De traktaties van mijn dochter klaarmaken (ik hou het lekker simpel, zakje koekjes en een kleurpaatje erop), vanmiddag met haar naar school het feestje vieren. Verder, er staat nog was te wachten, vaat, een vieze vloer, veel rommel, kortom ik hoef me echt niet te vervelen!
gefeliciteerd voor je dochter! hoe oud is ze geworden. was het feestje leuk. enne... de grond schoon geworden.... ( schoon wel wellicht, maar voor hoelang.....)
Ze is maandag 3 jaar geworden en mag vanmiddag op de psz trakteren! En die vloer, tja, eigenlijk moet je het vlak voor het naar bed gaan schoonmaken, dan is hij het langs schoon :nananere
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:
henriët schreef:
Ze is maandag 3 jaar geworden en mag vanmiddag op de psz trakteren! En die vloer, tja, eigenlijk moet je het vlak voor het naar bed gaan schoonmaken, dan is hij het langs schoon :nananere
haha, nou idd, dan heb je nog een beetje 'eer'van je werk/
gezellig he zulke dagen met kinderfeestjes?!!
Lassie

Bericht door Lassie »

Met veel pijn en moeite gewerkt. pppfff en vanmiddag rustig aan doen!
Marnix

Bericht door Marnix »

Naar vriendin, filmpje kijken. Sarajevo, My Love een Bosnische film over het verwerken van de oorlog.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:Met veel pijn en moeite gewerkt. pppfff en vanmiddag rustig aan doen!
lekker op de bank met een mooi boek joh! en lekker genieten!
tja, zou ik ook wel willen......
maar als ik hard strijk, is er misschien nog een momentje voor..
albion

Bericht door albion »

Hendrikus schreef:
Tiberius schreef:jullie geen echte Zeeuwen zijn. Je spraak zal dat dan ook wel doen. ;)
Alhoewel Kladde niet op Tholen ligt, Hendrikus.
nee, da's aan de overkant

Afbeelding
ik had het ook niet geweten, maar mijn man had het over de bocht bij botshôôd (schipperstaal), dat ligt aan het schelde rijn kanaal. Nu weet ik nog niet of het een gehucht is of alleen maar hier en daar een boerderij.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
JolandaOudshoorn

Mijn auto is uitgeleend, dus moest noodgedwongen op de fiets boodschappen doen. Normaal is dat niet zo erg, maar mijn bekkentoestanden willen nog steeds niet meewerken. Daarna dochter weggebracht (fiets) traktatie klaargemaakt en lopend naar de school (ik kan een baby moeilijk ruim een uur alleen laten)
En nu zit ik met de gebakken peren, te wachten tot manlief thuiskomt, want dan kan ik gaan liggen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

werken tot half 12 dan ff langs kantoor sleutel af geven! M'n zusje komt hier lunchen en dan gaan we samen gezellig naar de trouwdienst van een nicht van ons! En verder de dag geen idee!
helma

Bericht door helma »

Afbeelding

weer genoeg te doen vandaag!!
gelukkig komt mijn zus me helpen!!!
JolandaOudshoorn

helma schreef:Afbeelding

weer genoeg te doen vandaag!!
gelukkig komt mijn zus me helpen!!!