oh help word ik nu gebannedHendrikus schreef:Sluikreclame. Mods!!!zusterelly schreef: Vanavond pannenkoeken bakken voor school ivm Tefaltje Dekje.

oh help word ik nu gebannedHendrikus schreef:Sluikreclame. Mods!!!zusterelly schreef: Vanavond pannenkoeken bakken voor school ivm Tefaltje Dekje.
Voor een stapeltje pannenkoeken willen we nog wel eens wat door de vingers zien.zusterelly schreef:oh help word ik nu gebannedHendrikus schreef:Sluikreclame. Mods!!!zusterelly schreef: Vanavond pannenkoeken bakken voor school ivm Tefaltje Dekje.![]()
gefeliciteerd voor je dochter! hoe oud is ze geworden. was het feestje leuk. enne... de grond schoon geworden.... ( schoon wel wellicht, maar voor hoelang.....)JolandaOudshoorn schreef:De traktaties van mijn dochter klaarmaken (ik hou het lekker simpel, zakje koekjes en een kleurpaatje erop), vanmiddag met haar naar school het feestje vieren. Verder, er staat nog was te wachten, vaat, een vieze vloer, veel rommel, kortom ik hoef me echt niet te vervelen!
oh gelukkigTiberius schreef: Voor een stapeltje pannenkoeken willen we nog wel eens wat door de vingers zien.
Ze is maandag 3 jaar geworden en mag vanmiddag op de psz trakteren! En die vloer, tja, eigenlijk moet je het vlak voor het naar bed gaan schoonmaken, dan is hij het langs schoonhenriët schreef:gefeliciteerd voor je dochter! hoe oud is ze geworden. was het feestje leuk. enne... de grond schoon geworden.... ( schoon wel wellicht, maar voor hoelang.....)JolandaOudshoorn schreef:De traktaties van mijn dochter klaarmaken (ik hou het lekker simpel, zakje koekjes en een kleurpaatje erop), vanmiddag met haar naar school het feestje vieren. Verder, er staat nog was te wachten, vaat, een vieze vloer, veel rommel, kortom ik hoef me echt niet te vervelen!
haha, nou idd, dan heb je nog een beetje 'eer'van je werk/JolandaOudshoorn schreef:Ze is maandag 3 jaar geworden en mag vanmiddag op de psz trakteren! En die vloer, tja, eigenlijk moet je het vlak voor het naar bed gaan schoonmaken, dan is hij het langs schoonhenriët schreef:gefeliciteerd voor je dochter! hoe oud is ze geworden. was het feestje leuk. enne... de grond schoon geworden.... ( schoon wel wellicht, maar voor hoelang.....)JolandaOudshoorn schreef:De traktaties van mijn dochter klaarmaken (ik hou het lekker simpel, zakje koekjes en een kleurpaatje erop), vanmiddag met haar naar school het feestje vieren. Verder, er staat nog was te wachten, vaat, een vieze vloer, veel rommel, kortom ik hoef me echt niet te vervelen!
lekker op de bank met een mooi boek joh! en lekker genieten!Lassie schreef:Met veel pijn en moeite gewerkt. pppfff en vanmiddag rustig aan doen!
ik had het ook niet geweten, maar mijn man had het over de bocht bij botshôôd (schipperstaal), dat ligt aan het schelde rijn kanaal. Nu weet ik nog niet of het een gehucht is of alleen maar hier en daar een boerderij.
Fijn Helma!helma schreef:
weer genoeg te doen vandaag!!
gelukkig komt mijn zus me helpen!!!