Welke van de twee kies je? (spelletje)
Zoek je liever in een 'internetbijbel' met handige zoekfuncties. Of heb je de bijbel naast je computer liggen en blader je op die wijze de bijbel door op zoek naar argumenten/teksten/wijsheden/relatieve informatie/ enz...
(heb ik met hardcopy het verkeerde woord gebruikt? In mijn brein staat hardcopy gelijk aan op papier / fysiek / tastbaar)
(heb ik met hardcopy het verkeerde woord gebruikt? In mijn brein staat hardcopy gelijk aan op papier / fysiek / tastbaar)
Oké, hard copy.Rochus schreef:Zoek je liever in een 'internetbijbel' met handige zoekfuncties. Of heb je de bijbel naast je computer liggen en blader je op die wijze de bijbel door op zoek naar argumenten/teksten/wijsheden/relatieve informatie/ enz...
Bidt en werk of werk en bidt
Gezien de heffingen op het autovervoer lijkt het erop dat dit een vorm van openbaar vervoer is. :mrgreen:Rochus schreef:Ik ben het volledig met henriët eens.
Of rf zinvol is?
Het is in iedergeval tijdverslindend. Wanneer rf niet zinvol zou zijn zouden er ook weinigen zijn de er zoveel tijd in staken.
Auto of OV
Met elke km help ik mijn naaste.
- JolandaOudshoorn
- JolandaOudshoorn