Heeft hij 1 keer gedaan, maar toen durfde hij niet meer naast me te lopen dus daar begint hij niet meer aan :mrgreen:refo schreef:terugknippen, memo!!vlinder schreef:..Ik heb net memento geknipt. Hij durft nu niet meer over straat :mrgreen:
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
geen idee of hij mijn ring past!!!jvdg schreef:En bij Timo?Lassie schreef:alleen die ring past niet....Tiberius schreef:Keurig, Lassie. Keurig!Lassie schreef:spijkerrokje
Gefeliciteerd!Lassie schreef:ring
nee het is. geen vriendschap,verlovings,-of trouwring hoor!!!
oja ook nog een foto van lassie die niet op de foto wilde:

- Oude-Waarheid
Heel mooie verschrijving!Oude-Waarheid schreef:Zou het maar eens gauw gaan doen dan.Tiberius schreef:Ik zie dat ik niet de enige ben die niet zo graag in de tuin schoffelt.
(Mijn vrouw mag dat altijd doen: daar geef ik ze regelmatig een complimentje voor.)
Wie in zijn eigen tuintje wied ziet ook het onkruit van een ander niet
Je hebt gelijk, al denk ik eerder aan promillagerefo schreef:Deze stijlfiguur heet hypallage.Adorote schreef:Een heerlijk glas rode wijn.
ik ben niet zo dol op de huisarts (op de tandarts trouwens ook niet :x ) Ik heb altijd het gevoel dat ik te snel weer buiten sta; dat hij nauwelijks geluisterd heeft, en dat ik er niet zo heel veel mee op schiet, behalve wat medicijnen. ik zou graag willen dat hij écht tijd voor me had. 'n pastorale huisarts ofzo...., nee da's natuurlijk onzin. Maar gewoon een beetje minder afstandelijk en wat meer vragen stellen.Lassie schreef:heb je geen fijne huisarts of is de klacht waarvoor je gaat minder *sterkte*helma schreef:ik ookLassie schreef:een afspraak bij de huisarts.
ikga liever naar een huisarts dan naar de tandarst.:
de Efexor helpt in zoverre dat ik me aardig stabiel voel in mijn hoofd, maar ik ben grenzeloos moe en slaap heel slecht ondanks slaappillen. dusssss....toch maar naar de huisarts dan