Toe maar!Marnix schreef:- ik vanavond uit eten ga in Scheveningen en daarna naar een musical
1e rang € 79,-
2e rang € 74,-
3e rang € 64,-
4e rang € 44,-
5e rang € 29,-
En wat dacht je dat een beetje restaurant daar kost!Hendrikus schreef:Toe maar!Marnix schreef:- ik vanavond uit eten ga in Scheveningen en daarna naar een musical
1e rang € 79,-
2e rang € 74,-
3e rang € 64,-
4e rang € 44,-
5e rang € 29,-
Maria nog stééds met een fikse napijn rondsjouwt...........Mariavt schreef:-Mijn rotte kies er eindelijk uit is
-
Je woont dus ook in de regio ?Miepie schreef:- ik vanwege het besmette drinkwater een heleboel bronwater heb ingeslagen
- ik ook wel leidingwater 2 tot 3 minuten kook
- ik vrijdag wel weer zie of de winkels nog voorraad hebben
- ik anders wel kijk in supermarkten in omliggende gemeentes
- dit bronwater wel even duurder is dan 'normaal' leidingwater
- ik hoop dat dit 'grapje' snel over is
Of ik in de regio woon? Ja, en gezien de omvang van deze regio kan het best zijn dat ik je wel eens tegen ben gekomen, of niet.geledu schreef:Je woont dus ook in de regio ?Miepie schreef:- ik vanwege het besmette drinkwater een heleboel bronwater heb ingeslagen
- ik ook wel leidingwater 2 tot 3 minuten kook
- ik vrijdag wel weer zie of de winkels nog voorraad hebben
- ik anders wel kijk in supermarkten in omliggende gemeentes
- dit bronwater wel even duurder is dan 'normaal' leidingwater
- ik hoop dat dit 'grapje' snel over is
Er is in iedergeval goed nieuws, het duurt nog maar (minimaal) tot en met komende maandag !
![]()
Zie hier !!
NOUHOU, als ik dat zo eens hoor dan lijkt het me toch van wel Geledu............... :roll: :roll: :roll: :roll:geledu schreef:Zo groot is die omvang van de regio toch niet ?Miepie schreef: Of ik in de regio woon? Ja, en gezien de omvang van deze regio kan het best zijn dat ik je wel eens tegen ben gekomen, of niet.