Waar báál jij van???
Re: Waar báál jij van???
Dat ik op mijn werk niet in de chat kan! 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Hmmmm... das misschien maar goed ookvlinder schreef:Dat ik op mijn werk niet in de chat kan!

De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
dat ik weer misselijjk was vannacht waardoor ik niet goed heb geslapen!!!!!
(daar al een hele week last van heb en niet weet waar het vandaan komt)..

- MarthaMartha
van die dikke brom-vliegen in mijn kamer.................
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
alle vakantie 'zooi'die ik moet opruimen, nu ja, t hoort erbij
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Alleen 's nachts?Lassie schreef:dat ik weer misselijjk was vannacht waardoor ik niet goed heb geslapen!!!!!(daar al een hele week last van heb en niet weet waar het vandaan komt)..
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
een BOETE van 163 euro
DRIE DUBBEL DIKKE BAAL KREUN
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:een BOETE van 163 euro

tja als je dingen doet die niet mogenGijs83 schreef:henriët schreef:een BOETE van 163 euro
DRIE DUBBEL DIKKE BAAL KREUNHoe kon dat zo? De politie moest je wel hebben zeg!

- MarthaMartha
Wat heb je daarvoor uitgevreten dan?????henriët schreef:een BOETE van 163 euro
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Wat heb je daarvoor uitgevreten dan?????henriët schreef:een BOETE van 163 euro
gewoon iets te hard gereden, 127 waar je 80 mag, gewoon uit onnadenkendheid achter de meute aan, om na de flitspaal pas te denken, o ja, hier mag je maar 80...
maar ik vind het wel heel heel zuur,
wat had ik daar enorm leuke dingen voor kunnen doen...
Als je een bon voor 127 km hebt, moet er minstens 140 op je teller hebben gestaan. En dat met een hele meute.henriët schreef:MarthaMartha schreef:Wat heb je daarvoor uitgevreten dan?????henriët schreef:een BOETE van 163 euro
gewoon iets te hard gereden, 127 waar je 80 mag, gewoon uit onnadenkendheid achter de meute aan, om na de flitspaal pas te denken, o ja, hier mag je maar 80...
maar ik vind het wel heel heel zuur,
wat had ik daar enorm leuke dingen voor kunnen doen...
Het is maar goed, dat men daar streng tegen optreedt!

ik ga eerst kijken wat er staat, brr, blij dat jij geen politie bent hier in de regio, je klinkt wel heel barsTiberius schreef:
Het is maar goed, dat men daar streng tegen optreedt!

snieslimLassie schreef:dom!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."