Geneest Dhr. Zijlstra ook mensen van kanker?Vincent schreef:Misschien moeten mensen die willen discussieren over de kerk dat maar elders doen? In dit kader lijkt mij wel relevant dat een genezing buiten de eigen gemeente plaatsvindt (een gemeente van welk kerkverband dan ook). Als je daar volgens sommigen niet uit mag weggaan mits een valse kerk geworden, dan is er ook geen noodzaak om genezing buiten de eigen geloofsgemeenschap te zoeken.
ik ken namelijk iemand die kanker had (lymphoma, large cell, agressive, non-Hodgkins). Zo had eerst alle chemo gehad, bestraling, ook injecties in de ruggewervel. Ze leek genezen te zijn. Korte tijd daarna wezen de bonescans aan dat de kanker teruggekomen was. De dokters konden verder niets doen, en zeiden: "Zet uw huis in orde. Neem een vakantie, er is verder niets dat kan gedaan worden. (deze dokters waren ongelovigen zover wij weten)". Zijn naar BC geweest, daarna naar Ontario. Ook Niagara bezocht. Ze was toen zo zwak dat ze meest in een rolstoel moest. Kort daarna begon ze te genezen. Dit is nu ongeveer 16 jaar geleden. Die persoon is mijn zeer geliefde vrouw.
God is goed!