BBQ for 2
Hmm.. het vervoer is het probleem niet, kan altijd ook nog met Jacobje of Memento meerijden. Maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van zo'n avondje rond zo'n stinkbak te zitten, waar het al dan niet onwijs gezellig is. Op dit moment heb ik simpelweg geen behoefte aan een megagezellig avondje.Oorspronkelijk gepost door nicnameTuurlijk is dat gekOorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Geen behoefte aan.
(Is dat gek?)Het wordt megagezellig. Kom ik eens naar een meeting, kom jij niet....
Nee hoor, je moet het uiteraard zelf weten. Je MAG meerijden natuurlijk!
Sorry... Lecram en Nic... :#:# en alle anderen...
-
Tja, gezien je huidige gemoedsstemming kunnen wij er niet tegenop praten.Oorspronkelijk gepost door lo-ruchamaHmm.. het vervoer is het probleem niet, kan altijd ook nog met Jacobje of Memento meerijden. Maar ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van zo'n avondje rond zo'n stinkbak te zitten, waar het al dan niet onwijs gezellig is. Op dit moment heb ik simpelweg geen behoefte aan een megagezellig avondje.Oorspronkelijk gepost door nicnameTuurlijk is dat gekOorspronkelijk gepost door lo-ruchama
Geen behoefte aan.
(Is dat gek?)Het wordt megagezellig. Kom ik eens naar een meeting, kom jij niet....
Nee hoor, je moet het uiteraard zelf weten. Je MAG meerijden natuurlijk!
Sorry... Lecram en Nic... :#:# en alle anderen...
WE ZULLEN JE MISSEN LO!!!:i:#:pu
Juist daarom organiseren we een barbecue, want bij het eten en drinken worden heel veel goede gesprekken gevoerd en is alles opgelost.Oorspronkelijk gepost door Majorcaer zijn meerdere redenen...Oorspronkelijk gepost door nicnameFlauw hoor, als dat de enige reden is om niet te komen....Oorspronkelijk gepost door Majorca
gaan jullie nou maar met z'n allen barbekjoeën, ik ga gezellie met mijn vrouw vlees braden op die primitieve wijze, dan blijf ik tenminste on-topic, waar jullie allang off-topic zijn!
:,:,:,
een aantal forumleden kan mij niet luchten of zien. (dat is tenminste soms de indruk die ik heb...) Met één van hen heb ik het overigens al broederlijk bijgelegd...
Maar die anderen gaan misschien wel met me op de vuist...? Ik zie al iemand zwaaiend met een barbekjoe-pook er tussen springen om de lieve vrede te bewaren...!
Ofschoon... Het zou ook kunnen dat een face-to-face ontmoeting heel veel oplost! Want in de normale omgang ben ik een heel beminnelijk mens, al zeg ik het zelf...
:t
En om de heethoofden van te voren vast af te koelen krijgen ze bij aankomst een koel glas koud water aangeboden.:,
-
-