Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van?
Rugpijn. 

Oei woon je toevallig naast mij??Afgewezen schreef:Buren die 's nachts hun was doen...
Ik wil er best mee stoppen hoor als je mij het verschil in geld bijlegt wat ik straks meer kwijt ben als ik overdag wast......
Geldt het nachttarief dan niet van 21.00 uur?September schreef:Oei woon je toevallig naast mij??Afgewezen schreef:Buren die 's nachts hun was doen...
Ik wil er best mee stoppen hoor als je mij het verschil in geld bijlegt wat ik straks meer kwijt ben als ik overdag wast......
Oh nee he!Mister schreef:Rugpijn.
Vervelend!!!! Rustig aan doen!!!!
( en je ging nb op tijd naar bed..)
Sterkte! en houd je grenzen in acht!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ah, vervelend! Beterschap!!Mister schreef:Rugpijn.
@afgewezen:oordopjes indoen?
@helma: degene die dat doen een leeg bord geven met een briefje erop. "jij hebt al gesnoept van het eten. Verzin het gerecht voor morgen en besteedt daar een kwartier tijd aan als hulp bij de voorbereiding. Dan krijg je vandaag ook nog wat.
@helma: degene die dat doen een leeg bord geven met een briefje erop. "jij hebt al gesnoept van het eten. Verzin het gerecht voor morgen en besteedt daar een kwartier tijd aan als hulp bij de voorbereiding. Dan krijg je vandaag ook nog wat.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, dat ligt er volgens mij aan hoe je dat gekozen hebt. De vroegste is van 22.00 tot 6.00 uur geloof ik. De andere is van 23.00 tot 7.00. Die laatste hebben wij. Op dit moment scheelt het heel weinig als ik overdag of ś nachts was en overdag vind ik handiger omdat ik het dan direct weg kan vouwen, maar als het verschil weer groter wordt, was ik ook weer vrolijk 's nachts. (en we wonen nog in een flat ook, dus overal buren...)Mister schreef:Geldt het nachttarief dan niet van 21.00 uur?September schreef:Oei woon je toevallig naast mij??Afgewezen schreef:Buren die 's nachts hun was doen...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Dat helpt niet. 'k Hoor het er gewoon doorheen, plus alle gerammel van het was in en uit de machine doen (denk ik tenminste).henriët schreef:@afgewezen:oordopjes indoen?
Natuurlijk, jouw financiële voordeel weegt op tegen het welzijn van je buren.September schreef:Oei woon je toevallig naast mij??Afgewezen schreef:Buren die 's nachts hun was doen...

Van de envelop die op me lag te wachten toen ik thuiskwam.
Normaal gesproken ga ik nooit zondags weg, maar dit keer was het een noodgeval. En vervolgens wordt je op de bon geslingerd. Stelletje....
Op een stuk snelweg waar tijdelijk een verlaagde maximumsnelheid geldt omdat er wegwerkzaamheden zijn. Op zondag waren er niks geen werkzaamheden op dat traject en toch staan ze met zo'n ding klaar. Dan denk ik: ga nuttiger werk zoeken
Normaal gesproken ga ik nooit zondags weg, maar dit keer was het een noodgeval. En vervolgens wordt je op de bon geslingerd. Stelletje....
Op een stuk snelweg waar tijdelijk een verlaagde maximumsnelheid geldt omdat er wegwerkzaamheden zijn. Op zondag waren er niks geen werkzaamheden op dat traject en toch staan ze met zo'n ding klaar. Dan denk ik: ga nuttiger werk zoeken

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
Het is een van de tips om goed contact te houden met je buren: niet 's nachts de was draaien.Afgewezen schreef:Dat helpt niet. 'k Hoor het er gewoon doorheen, plus alle gerammel van het was in en uit de machine doen (denk ik tenminste).henriët schreef:@afgewezen:oordopjes indoen?Natuurlijk, jouw financiële voordeel weegt op tegen het welzijn van je buren.September schreef:Oei woon je toevallig naast mij??Afgewezen schreef:Buren die 's nachts hun was doen...
Een goede buur is denk ik, meer waard dan wat geld!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat nuttige bestond daarin dat onze staatskas (die toch, algemeen bekend, een structureel tekort kent) weer enigszins werd aangevuld om zo de noodzakelijke uitgaven (bijvoorbeeld Griekenland) van de BV Nederland te kunnen doen.Ichtus schreef:Van de envelop die op me lag te wachten toen ik thuiskwam.

Dat ik te lui was om mijn tornmesje op te zoeken. Dat ik dacht dat ik die knoop er ook wel af kon halen met een steakmesje. En dat ik toen de pleisters niet kon vinden. 

Mister schreef:Dat nuttige bestond daarin dat onze staatskas (die toch, algemeen bekend, een structureel tekort kent) weer enigszins werd aangevuld om zo de noodzakelijke uitgaven (bijvoorbeeld Griekenland) van de BV Nederland te kunnen doen.Ichtus schreef:Van de envelop die op me lag te wachten toen ik thuiskwam.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik weet niet wat de aard was van het 'noodgeval'.Ichtus schreef:Van de envelop die op me lag te wachten toen ik thuiskwam.
Als dat in het spraakgebruik bij de politie als zodanig bekend is: een briefje aan wagen.
Schuld bekennen. (Ontkennen helpt toch niet)
Noodgeval omschrijven.
Aangeven dat je hebt gekeken of er wegwerkers waren.
Eerst maar eens wobben, schuld bekennen (door betalen) kan dan altijd nog.refo schreef:Ik weet niet wat de aard was van het 'noodgeval'.Ichtus schreef:Van de envelop die op me lag te wachten toen ik thuiskwam.
Als dat in het spraakgebruik bij de politie als zodanig bekend is: een briefje aan wagen.
Schuld bekennen. (Ontkennen helpt toch niet)
Noodgeval omschrijven.
Aangeven dat je hebt gekeken of er wegwerkers waren.