Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Vandaag weer eens in de kleren.... Straks komt m'n vriendin met dr dochtertje, lekker gezellig bij kletsen en theedrinken.
Vanmiddag wat huishouden en vanavond misschien even bij oma langs.
Vanmiddag wat huishouden en vanavond misschien even bij oma langs.
- MarthaMartha
Gisteren en vandaag samen hard rond het huis aan de slag geweest.
Enorm wat is de tuin (40 meter diep en 5 meter breed) opgeknapt (extra terras erin, scheelt weer onkruid en heel veel gesnoeid)
Hier en daar nog wat geverfd en opgeruimd...
1 oktober is het weer open dag, we hopen dat er deze keer belangstelling is voor ons super leuke huisje.
Morgen alles inpakken voor een weekje vakantie
's middags naar de inauguratie van een vriend van ons.
En vrijdag hopen we dan voor een weekje op vakantie te gaan... heerlijk!
Enorm wat is de tuin (40 meter diep en 5 meter breed) opgeknapt (extra terras erin, scheelt weer onkruid en heel veel gesnoeid)
1 oktober is het weer open dag, we hopen dat er deze keer belangstelling is voor ons super leuke huisje.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Not bad at allJolandaOudshoorn schreef:Basistoets gehaald! Score van 91%

~~Soli Deo Gloria~~
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond waarschijnlijk nog wat kledinginkopen doen.
Stond ik gisteren bij Ajax-Lyon, vanmiddag gaat de reis naar Eindhoven voor PSV-Legio.
Ik verwacht dan wat meer spanning.
Ik verwacht dan wat meer spanning.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wens jullie een hele fijne vakantie !!!MarthaMartha schreef:Gisteren en vandaag samen hard rond het huis aan de slag geweest.

gefeliciteerd !!JolandaOudshoorn schreef:Basistoets gehaald! Score van 91%
Naar de vk en t zh. 

Vanavond als vrijwilliger rijden op de rolstoelbus van het plaatselijke Rode Kruis.
zorgen Las??Lassie schreef:Naar de vk en t zh.

sterkte!!!!
Ik kom net mijn bedje uitrollen.
Heerlijk uitgeslapen na 40 uur werken in 3 dagen tijd.
Vandaag meten wat uren opgenomen en vanmiddag met mijn vrouw eens naar de 50+ beurs.
Ben nog niet zover, maar soms moet je je even voorbereiden.
Vanavond boodschappen doen, bankhangen en later mijn dochter ophalen van haar werk.
Heerlijk uitgeslapen na 40 uur werken in 3 dagen tijd.
Vandaag meten wat uren opgenomen en vanmiddag met mijn vrouw eens naar de 50+ beurs.
Ben nog niet zover, maar soms moet je je even voorbereiden.
Vanavond boodschappen doen, bankhangen en later mijn dochter ophalen van haar werk.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Om onduidelijke redenen moest ik eerst heel veel slaap inhalen. Toen wat was weggewerkt, en mij onderwijl afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zeventien paar sokken in de was zaten, terwijl alleen zusjelief sokken draagt. Nu zit ik moed te verzamelen om stukje bij beetje een vreselijke kast uit te mesten. Gisteren kwam ik er al een bak kleingeld in tegen (guldens uiteraard). Kan Woord en Daad hier nog wat mee, of doen zij alleen in huidige valuta en papiergeld dat nog in te leveren is bij DNB?
Zita schreef:Om onduidelijke redenen moest ik eerst heel veel slaap inhalen. Toen wat was weggewerkt, en mij onderwijl afgevraagd hoe het mogelijk is dat er zeventien paar sokken in de was zaten, terwijl alleen zusjelief sokken draagt. Nu zit ik moed te verzamelen om stukje bij beetje een vreselijke kast uit te mesten. Gisteren kwam ik er al een bak kleingeld in tegen (guldens uiteraard). Kan Woord en Daad hier nog wat mee, of doen zij alleen in huidige valuta en papiergeld dat nog in te leveren is bij DNB?
volgens mij kan dat bij W&D nog; volgens het laatste blaadje
Uhm ja er waren zorgen, net uit het ziekenhuis. Maar alles bleek goed te zijn. Moet zondag wel weer terug komen voor controle. Ze willen het goed in de gaten houden.helma schreef:zorgen Las??Lassie schreef:Naar de vk en t zh.![]()
sterkte!!!!