Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Een fles Tallisker 10, die ik als presentje heb gekregen. Daarnaast bevat, voor de liefhebbers, de voorraad nu ook Dimple 15, Oban 14, Chivas Regal en een fles vage Chieftain's Choice waar ik de origine even van moet opzoeken 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Is het voor de sier of ga je het opdrinken
dan niet op 1 avond he

dan niet op 1 avond he

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
3 kratten die preceies naast elkaar onder in de klerenkast kunnen staan (kan ik mijn nesteldrang verder gestalte geven), twee flessen shampoo, 2 tubes metholgel, bananen, salade, schoonmaakmiddel en een kant-en-klaar-maaltijd van de groenteboer ...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Je kan Marnix beter vragen of hij weggeefklieren heeft, want die Oban en Dimple wil ik ook wel weer eens proeven.Mara schreef:Is het voor de sier of ga je het opdrinken![]()
dan niet op 1 avond he![]()
En die Tallisker is ook niet te versmaden.
Dit doet me denken aan een oud-forummer: AdoroteMarnix schreef:Een fles Tallisker 10, die ik als presentje heb gekregen. Daarnaast bevat, voor de liefhebbers, de voorraad nu ook Dimple 15, Oban 14, Chivas Regal en een fles vage Chieftain's Choice waar ik de origine even van moet opzoeken
-
Fijn joh! Wat is de Heere goed he?henriët schreef:een ontzettend fijn koffiebezoek ( kraamvisite) van een vrouw bij ons uit de gemeente van 92 jaar
zo enorm fijn.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
-diverse boekjes en kaarten over Texel. Zijn we van plan om zo mogelijk de laatste van juni naar toe te gaan(ik met m'n ouders). Bungalowpark De Verrassing al gebeld. De beheerder klonk in ieder geval heel aardig, maar ouders worden ook steeds enthousiaster nadat ze er al van alles over gezien en gehoord hebben!!!
Gijs83 schreef:-diverse boekjes en kaarten over Texel. Zijn we van plan om zo mogelijk de laatste van juni naar toe te gaan(ik met m'n ouders). Bungalowpark De Verrassing al gebeld. De beheerder klonk in ieder geval heel aardig, maar ouders worden ook steeds enthousiaster nadat ze er al van alles over gezien en gehoord hebben!!!

Het is zo leuk om eens naar Texel te gaan, en bij mooi weer kun je daar zo heerlijk fietsen!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
zeker!!Schemerlichtje schreef:Fijn joh! Wat is de Heere goed he?henriët schreef:een ontzettend fijn koffiebezoek ( kraamvisite) van een vrouw bij ons uit de gemeente van 92 jaar
zo enorm fijn.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik heb altijd al gezegd dat als je in de buurt van Hilversum bent, je welkom bent en Whisky kan krijgen zoveel je wiltjvdg schreef:Je kan Marnix beter vragen of hij weggeefklieren heeft, want die Oban en Dimple wil ik ook wel weer eens proeven.Mara schreef:Is het voor de sier of ga je het opdrinken![]()
En die Tallisker is ook niet te versmaden.

Mara, ik ga het allemaal opdrinken (en anderen laten opdrinken) maar wel met mate. Mijn whisky-verzameling bestaat juist door het maar af en toe ervan drinken altijd uit een fles of 4-6 en een fles gaat wel een jaar mee. Goede whisky is (naast de bezwaren op ethisch vlak en bezwaren wat betreft gezondheid) ook veel te duur en te lekker om zonder mate te drinken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mijn broer leerde het me drinken (ouders waren niet thuis) ik vond het heerlijk. Eerst met ijs, later puur.Marnix schreef:Ik heb altijd al gezegd dat als je in de buurt van Hilversum bent, je welkom bent en Whisky kan krijgen zoveel je wiltjvdg schreef:Je kan Marnix beter vragen of hij weggeefklieren heeft, want die Oban en Dimple wil ik ook wel weer eens proeven.Mara schreef:Is het voor de sier of ga je het opdrinken![]()
En die Tallisker is ook niet te versmaden.Zou ik wel met de trein gaan of een chauffeur meenemen
Mara, ik ga het allemaal opdrinken (en anderen laten opdrinken) maar wel met mate. Mijn whisky-verzameling bestaat juist door het maar af en toe ervan drinken altijd uit een fles of 4-6 en een fles gaat wel een jaar mee. Goede whisky is (naast de bezwaren op ethisch vlak en bezwaren wat betreft gezondheid) ook veel te duur en te lekker om zonder mate te drinken.
Maar een keertje net iets teveel, niet dronken hoor, maar het viel niet lekker, dus

Ik houd het nu maar bij een elegant roseetje

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
een vvv bon
en een knuffelbeer :
http://www.kleinevriendjes.nl/Cadeautje ... 35?Pid=163
Kraamcadeautje van het werk van Jean.
en een knuffelbeer :
http://www.kleinevriendjes.nl/Cadeautje ... 35?Pid=163
Kraamcadeautje van het werk van Jean.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ja, dat soort dingen hoor je vaker, zowel met eten als drinken, als mensen een keer misselijk ergens van zijn geworden lusten ze het vaak vervolgens niet meer.Mara schreef:Mijn broer leerde het me drinken (ouders waren niet thuis) ik vond het heerlijk. Eerst met ijs, later puur.Marnix schreef:Ik heb altijd al gezegd dat als je in de buurt van Hilversum bent, je welkom bent en Whisky kan krijgen zoveel je wiltjvdg schreef:Je kan Marnix beter vragen of hij weggeefklieren heeft, want die Oban en Dimple wil ik ook wel weer eens proeven.Mara schreef:Is het voor de sier of ga je het opdrinken![]()
En die Tallisker is ook niet te versmaden.Zou ik wel met de trein gaan of een chauffeur meenemen
Maar een keertje net iets teveel, niet dronken hoor, maar het viel niet lekker, dussinds die tijd word ik al misselijk als ik het ruik.
Ik houd het nu maar bij een elegant roseetje
Een uitnodiging om samen met mijn zoon een weekje naar Engeland te komen en dan bij een hele goede vriendin verblijven.....
Helaas zal het waarschijnlijk niet door gaan want we hebben 2 hondjes die verzorgd moeten worden en ontzettend aan ons gehecht zijn. Maar wie weet komt er in de loop der tijd een oplossing voor.
´k Heb er eigenlijk best zin in, na vijf jaar geen vakantie meer te hebben gehad.
Helaas zal het waarschijnlijk niet door gaan want we hebben 2 hondjes die verzorgd moeten worden en ontzettend aan ons gehecht zijn. Maar wie weet komt er in de loop der tijd een oplossing voor.
´k Heb er eigenlijk best zin in, na vijf jaar geen vakantie meer te hebben gehad.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Joh; dat moet je echt proberenMariavt schreef:Een uitnodiging om samen met mijn zoon een weekje naar Engeland te komen en dan bij een hele goede vriendin verblijven.....
zoek een oppas voor je hondjes!!