Des te meer reden voor een badge.
Vakantie
Re: Vakantie
Een badge is ideaal inderdaad. En bij Merel is echt iets niet goed gegaan..
ik weet niet welke route je bedoeld, wij zijn over Reims gereden, rijdt geweldig!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Wij ook deze keer. Bevalt prima zodra je België maar uit bent.. Of ik het echt fijner vind dan over Luik weet ik niet.
Als wij over Luxemburg moeten rijden dan gaan we via Brussel. Waardeloos stuk.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
- Maanenschijn
Tol is ook afhankelijk van je voertuig of combinatie. Ik rij met een caravan en forse auto, daar slaat de hoogtemeter wel op aan bij de tolpoortjes. En zit dan in een hoger tarief. Hoeveel het is weet ik niet precies, daar ga ik volgende week achter komen.
We hopen (na de heenreis) te beginnen in San Sebastian en daarna een aantal plaatsen in de Pyreneeën aan de Franse kant van de grens.
We hopen (na de heenreis) te beginnen in San Sebastian en daarna een aantal plaatsen in de Pyreneeën aan de Franse kant van de grens.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
Gemeentelid
Ik weet niet hoe jij aan 41 euro komt, maar we rijden regelmatig via Parijs-Bordeaux-Biarritz naar Spanje (dat is de route naar onze finca) en dan zijn we altijd wel meer dan 100 euro kwijt.
We hebben ook al heel lang een tolbadge trouwens, werkt ideaal.
Niets gaat boven rijden in Spanje trouwens. Heerlijk rustig.
Gisteren nog gedaan, geen centje pijn. Of bedoel je het wegdek
Fides Quaerens Intellectum
Drie jaar geleden zag ik in Frankrijk nog heel veel mensen met een cheque betalen! Ik denk dat mijn neefjes in Nederland niet eens weten wat dat is.
Dat is mijn rekening volgens de app.Gemeentelid schreef: ↑Gisteren, 22:51 [
Ik weet niet hoe jij aan 41 euro komt, maar we rijden regelmatig via Parijs-Bordeaux-Biarritz naar Spanje (dat is de route naar onze finca) en dan zijn we altijd wel meer dan 100 euro kwijt.