Bij ons andersom. Toen de (6) kinderen nog klein waren een paar keer niet op vakantie geweest vanwege andere financiële prioriteiten. Nu het nest leeg is gaan we in de zomervakantie meestal wat verder weg. (Dit jaar Toscane) en daarbuiten een keer of 4 per jaar een weekje Nederland of Duitsland. Buiten de schoolvakanties zijn die weken niet zo prijzig maar inderdaad wel zo’n 20% duurder dan een paar jaar geleden.Orchidee schreef: ↑Gisteren, 21:17 Iedereen die op vakantie gaat: een fijne vakantie toegewenst
Valt mij persoonlijk op dat velen altijd op vakantie gaan/kunnen ondanks dat alles, dus ook vakanties zo ontzettend duur geworden zijn.
Zijn er hier ook die 'vroeger' wel op vakantie gingen maar inmiddels al jaren niet meer; hetzij door leeftijd, levensomstandigheden of financiële reden?
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Vakantie
Re: Vakantie
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Re: Vakantie
Wij gingen vroeger toen de kinderen heel klein waren juist niet en nu wel. Nu zijn wij geen enorme vakantiegangers, Wij gaan 1 keer per jaar en nooit weekendjes tussendoor. Wel gaan we na het behandelen van de middelbare school met hen naar een stad in Europa naar keuze.Orchidee schreef: ↑Gisteren, 21:17 Iedereen die op vakantie gaat: een fijne vakantie toegewenst
Valt mij persoonlijk op dat velen altijd op vakantie gaan/kunnen ondanks dat alles, dus ook vakanties zo ontzettend duur geworden zijn.
Zijn er hier ook die 'vroeger' wel op vakantie gingen maar inmiddels al jaren niet meer; hetzij door leeftijd, levensomstandigheden of financiële reden?
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Ik geef er verder weinig om en vraag mij ook af of wij als de kinderen het huis uit zijn nog vaak weggaan.