Vakantie

De Rijssenaar

Re: Vakantie

Bericht door De Rijssenaar »

Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 23:00
De Rijssenaar schreef: Gisteren, 22:59
Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 22:56 Ik ben al 15 jaar niet op vakantie geweest.
Wow. Is dat bewuste keuze ? Of had je dit graag anders gezien ?
Singles reizen trekken mij niet zo, en in mijn uppie gaan vind ik ook niet optimaal, dus had het graag anders gezien.
Oké. Dat is niet gemakkelijk. Vooral als anderen wel gaan..

Ik heb wel eens gezien dat iemand in z’n eentje op vakantie ging (kwam zo over). Kwam dan alleen bij restaurant aan en ging in eentje eten.

En is er niet wat mogelijk met vrienden en familie? En als het echt niet anders kan met zo’n reis mee? Snap ook wel dat niet de voorkeur heeft. Maar misschien valt het wel mee. Je kunt het altijd een korte reis proberen
DDD

Bericht door DDD »

Het is een keuze. Je kunt omdat het optimale er niet inzit thuisblijven. Of je kunt er het beste van maken.

Als je het echt belangrijk zou vinden, dan kon je met een reis meegaan. Maar dit hoort meer thuis in het andere draadje.
pierre27

Bericht door pierre27 »

Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 22:56 Ik ben al 15 jaar niet op vakantie geweest.
Singles reizen trekken mij niet zo, en in mijn uppie gaan vind ik ook niet optimaal, dus had het graag anders gezien.
We zouden een poll op kunnen zetten wie zin heeft in een refoforum-trip...
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

De Rijssenaar schreef: Gisteren, 23:04
Oké. Dat is niet gemakkelijk. Vooral als anderen wel gaan..

Ik heb wel eens gezien dat iemand in z’n eentje op vakantie ging (kwam zo over). Kwam dan alleen bij restaurant aan en ging in eentje eten.

En is er niet wat mogelijk met vrienden en familie? En als het echt niet anders kan met zo’n reis mee? Snap ook wel dat niet de voorkeur heeft. Maar misschien valt het wel mee. Je kunt het altijd een korte reis proberen
Vaak zijn de reizen naar verre landen en dan zeker 2 weken, dat trekt mij niet zo.

Mogelijkheden met familie en vrienden zou ik niet weten
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
DDD

Bericht door DDD »

Bij Amarant heb je gewoon reizen naar Frankrijk en Duitsland, volgens mij. Het lijkt me dat dat bij Amicitia of Burgtours ook wel kan.

https://amarantreizen.com/christelijke- ... anse-jura/

Soms denk ik weleens; misschien moet ik ook reisleider worden. Dat zou echt wat voor mij zijn.

Ik vind dit soort reizen alleen altijd zo ontzettend duur. Ik kan voor 1000 euro p.p. drie weken met vakantie.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

DDD schreef: Gisteren, 23:18 Bij Amarant heb je gewoon reizen naar Frankrijk en Duitsland, volgens mij. Het lijkt me dat dat bij Amicitia of Burgtours ook wel kan.

Soms denk ik weleens; misschien moet ik ook reisleider worden. Dat zou echt wat voor mij zijn.

Ik vind dit soort reizen alleen altijd zo ontzettend duur. Ik kan voor 1000 euro p.p. drie weken met vakantie.
Ik vind het ook best duur.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
DDD

Bericht door DDD »

Dat is het ook echt. Je betaalt veel voor de folders en organisatie.
De Rijssenaar

Bericht door De Rijssenaar »

Ik vind het goed dat Johann dit gwn bespreekbaar maakt .. Iedereen heeft zo zn problemen denk ik dan. En bespreekbaar maken lucht op en je hebt mensen die dan met je meedenken en misschien oplossingen of iets anders nuttigs aandragen .. Alleen weet je soms ook niet wat je moet zeggen
merel

Bericht door merel »

Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 23:21
DDD schreef: Gisteren, 23:18 Bij Amarant heb je gewoon reizen naar Frankrijk en Duitsland, volgens mij. Het lijkt me dat dat bij Amicitia of Burgtours ook wel kan.

Ik vind het ook best duur.

Klopt, dat is het ook. Aan de andere kant ga je niet snel alleen op vakantie en heb je zo met gelijkgestemden een fijne tijd. Wellicht doe je zo contacten op, ook voor na de vakantie
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef: Gisteren, 22:34
huisman schreef: Gisteren, 21:06
merel schreef: Gisteren, 20:29 Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
Is nog genoeg https://www.hometogo.nl/search/5460aeac ... exWindow=7
Het appartement is prima. Ik haak alleen af bij de zin ‘dichtbij een skipiste’. Dat vind ik meestal niet de leukste regio’s om te vertoeven.
Je hebt daar zomers geen last van een skipiste.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie