Hoe groot?merel schreef: ↑Gisteren, 20:29 Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
Vakantie
Re: Vakantie
@ refoWe zijn met 6 personen, minimaal 3 slaapkamers. We zijn weinig luxe gewend. Een sober huis maakt ons weinig uit. Wel graag in een omgeving waar we veel kunnen doen zoals wandelen en dergelijke.
@JvW dankjewel, is alleen niet meer beschikbaar
@JvW dankjewel, is alleen niet meer beschikbaar
Laatst gewijzigd door merel op 16 feb 2026, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Is nog genoeg https://www.hometogo.nl/search/5460aeac ... exWindow=7merel schreef: ↑Gisteren, 20:29 Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
JvW
Ik wist niet precies welke weken je zoekt. Maar dit gebied is erg afwisselend. Wandelen, naar Salzburg, mountainbiken, enzovoorts.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
Ik heb geïnformeerd
Die ziet er geweldig uit, trouwens. Ik zet hem in mijn favorieten. Is dat ook geschikt voor vier vrienden?
Wat ik zie wel. Er zijn drie tweepersoonsbedden en een slaapbank.
Het uitzicht lijkt me geweldig.
Het appartement is prima. Ik haak alleen af bij de zin ‘dichtbij een skipiste’. Dat vind ik meestal niet de leukste regio’s om te vertoeven.huisman schreef: ↑Gisteren, 21:06Is nog genoeg https://www.hometogo.nl/search/5460aeac ... exWindow=7merel schreef: ↑Gisteren, 20:29 Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
- Johann Gottfried Walther
Ik ben al 15 jaar niet op vakantie geweest.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
De Rijssenaar
Wow. Is dat bewuste keuze ? Of had je dit graag anders gezien ?
- Johann Gottfried Walther
Singles reizen trekken mij niet zo, en in mijn uppie gaan vind ik ook niet optimaal, dus had het graag anders gezien.De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 22:59Wow. Is dat bewuste keuze ? Of had je dit graag anders gezien ?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"