Vakantie

refo

Re: Vakantie

Bericht door refo »

merel schreef: Gisteren, 20:29 Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
Hoe groot?
merel

Bericht door merel »

@ refoWe zijn met 6 personen, minimaal 3 slaapkamers. We zijn weinig luxe gewend. Een sober huis maakt ons weinig uit. Wel graag in een omgeving waar we veel kunnen doen zoals wandelen en dergelijke.

@JvW dankjewel, is alleen niet meer beschikbaar ;)
Laatst gewijzigd door merel op 16 feb 2026, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef: Gisteren, 20:29 Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
Is nog genoeg https://www.hometogo.nl/search/5460aeac ... exWindow=7
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
refo

Bericht door refo »

https://ferien-weggis.ch/welcome/

Wij zin hier twee keer geweest.
JvW

Bericht door JvW »

merel schreef: Gisteren, 21:03 @ refoWe zijn met 6 personen, minimaal 3 slaapkamers. We zijn weinig luxe gewend. Een sober huis maakt ons weinig uit. Wel graag in een omgeving waar we veel kunnen doen zoals wandelen en dergelijke.

@JvW dankjewel, is alleen niet meer beschikbaar ;)
Ik wist niet precies welke weken je zoekt. Maar dit gebied is erg afwisselend. Wandelen, naar Salzburg, mountainbiken, enzovoorts.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
merel

Bericht door merel »

refo schreef: Gisteren, 21:07 https://ferien-weggis.ch/welcome/

Wij zin hier twee keer geweest.
Ik heb geïnformeerd
DDD

Bericht door DDD »

Die ziet er geweldig uit, trouwens. Ik zet hem in mijn favorieten. Is dat ook geschikt voor vier vrienden?
merel

Bericht door merel »

Wat ik zie wel. Er zijn drie tweepersoonsbedden en een slaapbank.
DDD

Bericht door DDD »

Het uitzicht lijkt me geweldig.
merel

Bericht door merel »

DDD schreef: Gisteren, 22:09 Het uitzicht lijkt me geweldig.
Absoluut, het enige dat volgens mij ontbreekt is een wasmachine.
merel

Bericht door merel »

huisman schreef: Gisteren, 21:06
Is nog genoeg https://www.hometogo.nl/search/5460aeac ... exWindow=7
Het appartement is prima. Ik haak alleen af bij de zin ‘dichtbij een skipiste’. Dat vind ik meestal niet de leukste regio’s om te vertoeven.
DDD

Bericht door DDD »

merel schreef: Gisteren, 22:31
DDD schreef: Gisteren, 22:09 Het uitzicht lijkt me geweldig.
Absoluut, het enige dat volgens mij ontbreekt is een wasmachine.
Dat lijkt me in mijn geval geen probleem. Kleren genoeg;-)
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Ik ben al 15 jaar niet op vakantie geweest.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
De Rijssenaar

Bericht door De Rijssenaar »

Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 22:56 Ik ben al 15 jaar niet op vakantie geweest.
Wow. Is dat bewuste keuze ? Of had je dit graag anders gezien ?
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

De Rijssenaar schreef: Gisteren, 22:59
Johann Gottfried Walther schreef: Gisteren, 22:56 Ik ben al 15 jaar niet op vakantie geweest.
Wow. Is dat bewuste keuze ? Of had je dit graag anders gezien ?
Singles reizen trekken mij niet zo, en in mijn uppie gaan vind ik ook niet optimaal, dus had het graag anders gezien.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Plaats reactie