Tja, m'n moeder is niet 'min'....Lassie schreef:...ik net door een kraai ben aangevallen
...die kraai waarschijnlijk een nest heeft naast ons huis
...wij dus de pineut zijn
...het wel 2 tot 3 dagen kan duren voor we weer veilig naar buiten kunnen
![]()
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
...820 jaar geleden tijdens de Derde Kruistocht Frederik Barbarossa verdronk, toen hij het riviertje de Saleph (in Anatolië) wilde doorwaden?
...400 jaar geleden de eerste Nederlandse kolonisten zich op het eiland Manhattan vestigden?
...75 jaar geleden Alcoholics Anonymous werd opgericht in New York?
...70 jaar geleden Italië de oorlog verklaarde aan Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk?
...160 jaar geleden de bijzetting van prins Maurits der Nederlanden in de grafkelder van de Nieuwe Kerk te Delft plaatsvond?
...35 jaar geleden de Tweede Kamer de F-16 koos als opvolger van de Starfighter?
...20 jaar geleden Burgerforum, de partij van president Václav Havel, de absolute meerderheid kreeg bij vrije verkiezingen in Tsjecho-Slowakije?
...20 jaar geleden in de tweede ronde van de Peruiaanse presidentsverkiezingen Alberto Fujimori (52) won?
...400 jaar geleden de eerste Nederlandse kolonisten zich op het eiland Manhattan vestigden?
...70 jaar geleden Italië de oorlog verklaarde aan Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk?
...160 jaar geleden de bijzetting van prins Maurits der Nederlanden in de grafkelder van de Nieuwe Kerk te Delft plaatsvond?
...35 jaar geleden de Tweede Kamer de F-16 koos als opvolger van de Starfighter?
...20 jaar geleden Burgerforum, de partij van president Václav Havel, de absolute meerderheid kreeg bij vrije verkiezingen in Tsjecho-Slowakije?
...20 jaar geleden in de tweede ronde van de Peruiaanse presidentsverkiezingen Alberto Fujimori (52) won?
Heb je geen voor en achterdeur ofzo? Anyhow, ik zou me niet door een kraai aan huis laten binden. Beetje hard doorlopen en als hij je aanvalt gewoon terugslaanGijs83 schreef:Tja, m'n moeder is niet 'min'....Lassie schreef:...ik net door een kraai ben aangevallen
![]()

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
gelukkig zijn de kraaien weg (maar ze zijn mega vlug, als je je fiets wil pakken de poortdeur open wilt doen en weer opslot doet ben je toch wel even bezig en kun je moeilijk die kraai een klap geven.).
Tja, m'n moeder is niet 'min'....[/quote]

...mijn benen niet stil kunnen zitten
...ze soms zomaar wegschieten, zo voelt het in ieder geval
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
huh???Ichtus schreef:...mijn benen niet stil kunnen zitten
veel gesport de laatste tijd?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ichtus en sport... nee, dat gaat niet samenhenriët schreef:huh???Ichtus schreef:...mijn benen niet stil kunnen zitten
veel gesport de laatste tijd?

Morgen kan ik m'n nieuwe steunzolen ophalen. Dan wordt alles vast beter

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
ah ok, succes ermee joh!Ichtus schreef:Ichtus en sport... nee, dat gaat niet samenhenriët schreef:huh???Ichtus schreef:...mijn benen niet stil kunnen zitten
veel gesport de laatste tijd?![]()
Morgen kan ik m'n nieuwe steunzolen ophalen. Dan wordt alles vast beter
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bonny
- Contacteer:
Ehm, ditte misschien?Lassie schreef:...ik net door een kraai ben aangevallen
![]()

The Groom's still waiting at the altar
...men 20 jaar geleden in Nederland de miljoenste bezoeker telde op de tentoonstelling "Vincent van Gogh"?
...70 jaar geleden Britse troepenGenua en Turijn in Italië bombardeerden? Britse nog wel. Weet iemand waarom?
...65 jaar geleden de laatste Duitse troepen op Schiermonnikoog werden afgevoerd?
...235 jaar geleden Koning Lodewijk XVI in Frankrijk tot koning werd gekroond?
...86 jaar geleden Alexander de Savornin Lohman (87), Nederlands politicus overleed (o.a.minister van Binnenlandse Zaken)
...het 55 jaar geleden gemiddeld 10 graden werd?
...het 75 jaar geleden hard waaide?
...we 35 jaar geleden 15 uren zonneschijn hadden?
...70 jaar geleden Britse troepenGenua en Turijn in Italië bombardeerden? Britse nog wel. Weet iemand waarom?
...65 jaar geleden de laatste Duitse troepen op Schiermonnikoog werden afgevoerd?
...235 jaar geleden Koning Lodewijk XVI in Frankrijk tot koning werd gekroond?
...86 jaar geleden Alexander de Savornin Lohman (87), Nederlands politicus overleed (o.a.minister van Binnenlandse Zaken)
...het 55 jaar geleden gemiddeld 10 graden werd?
...het 75 jaar geleden hard waaide?
...we 35 jaar geleden 15 uren zonneschijn hadden?
Lees je het zelf wel, gijs?
Deze is van gisteren:
Deze is van gisteren:
Gijs83 schreef:...820 jaar geleden tijdens de Derde Kruistocht Frederik Barbarossa verdronk, toen hij het riviertje de Saleph (in Anatolië) wilde doorwaden?
...70 jaar geleden Italië de oorlog verklaarde aan Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk?...160 jaar geleden de bijzetting van prins Maurits der Nederlanden in de grafkelder van de Nieuwe Kerk te Delft plaatsvond?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Lees je het zelf wel, gijs?
Deze is van gisteren:Gijs83 schreef:...820 jaar geleden tijdens de Derde Kruistocht Frederik Barbarossa verdronk, toen hij het riviertje de Saleph (in Anatolië) wilde doorwaden?
...70 jaar geleden Italië de oorlog verklaarde aan Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk?...160 jaar geleden de bijzetting van prins Maurits der Nederlanden in de grafkelder van de Nieuwe Kerk te Delft plaatsvond?
Ik zat daar eigenlijk in mijn achterhoofd al wel aan te denken!
Wat is er dan?refo schreef:Lees je het zelf wel, gijs?
Deze is van gisteren:Gijs83 schreef:...820 jaar geleden tijdens de Derde Kruistocht Frederik Barbarossa verdronk, toen hij het riviertje de Saleph (in Anatolië) wilde doorwaden?
Mijn dochter heeft vandaag waarneming van nr 3 van de SGP kieslijst...
Dit had niet gebeurd, als we er een 3e zetel hadden bij gekregen...

Dit had niet gebeurd, als we er een 3e zetel hadden bij gekregen...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!