Waarschijnlijk heeft iemand er tussendoor gepost, dan moet je nog een keer op bevestigen klikken.fluitje schreef:vaag, ik post wat en het verschijnt niet.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Twee vliegtuigtickets naar Nederland!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Is er binnenkort weer een RF-meeting dan?Margriet schreef:Twee vliegtuigtickets naar Nederland!!
Een nieuwe auto
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Organiseer maar!!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Eentje met een speciaal rek waarachter je de hond kan plaatsen?Luther schreef:Een nieuwe auto
Dus het is toch geen touringcar geworden?
Jammer, was leuk geweest voor RF uitjes.
Daar hebben we daartoe speciaal opgeleide dames voor.Margriet schreef:Organiseer maar!!!
Informatie bij de forumleiding.
De Mercedes of de Multivlaai?Luther schreef:Een nieuwe auto

- JolandaOudshoorn
je bent welkom bij mij!!! (en de anderen natuurlijk ook!)Margriet schreef:Organiseer maar!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:je bent welkom bij mij!!! (en de anderen natuurlijk ook!)Margriet schreef:Organiseer maar!!!

Hoho, je trekt te snel conclusies.jvdg schreef:Eentje met een speciaal rek waarachter je de hond kan plaatsen?Luther schreef:Een nieuwe auto
Je mag een keer meerijden met Hetty en dan gaan wij ook met z'n allen, en ja.... dan past het nog steeds.
En nee... geen hond in m'n auto. Dus zie het als compliment dat je mee mag rijden.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Hoho, je trekt te snel conclusies.jvdg schreef:Eentje met een speciaal rek waarachter je de hond kan plaatsen?Luther schreef:Een nieuwe auto
Je mag een keer meerijden met Hetty en dan gaan wij ook met z'n allen, en ja.... dan past het nog steeds.
En nee... geen hond in m'n auto. Dus zie het als compliment dat je mee mag rijden.

1. Nieuwe broek (van Vögele)
2. Nieuw T-shirt (ook van Vögele)
3. Nog wat "accecsoires": sokken en ondergoed
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Katharina van Bora
Een gigantische tas met boodschappen
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Moeten we, gezien de expliciete vermelding bij 1 en 2, concluderen dat onderdeel 3 niet van Vögele afkomstig is?-DIA- schreef:1. Nieuwe broek (van Vögele)

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)