Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Net lekker met z'n tween in ons nieuwe zwembad gezeten..... Je voelt weer als kind.
vanmorgen geinvesteerd in een vriendschap
vanmiddag nog bijna niks gedaan
vanavond sporten
en t moet nog fanatiek ook 
vanavond sporten

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Wat voor sport ga je vanaaf doen?hmprff schreef:vanmorgen geinvesteerd in een vriendschap
vanavond sportenen t moet nog fanatiek ook

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Kheb vandaag gewerkt en vanavond examen middle management gehad... 

gehad - maar ook gehaald?Droelie schreef:Kheb vandaag gewerkt en vanavond examen middle management gehad...
~~Soli Deo Gloria~~
Als het goed is wel.. Als ik dit niet gehaald heb dan ben ik echt een eind van de wereld af geweest geloof ik...Hendrikus schreef:gehad - maar ook gehaald?Droelie schreef:Kheb vandaag gewerkt en vanavond examen middle management gehad...
over 6-9 weken de uitslag..
werken,
bezoek ontvangen,
naar de stad met Jean!!!!!!!!!!!!!:)
cadeautjes kopen
een teleurstelling verwerken
en gewoon veel mensen even spreken.
en nu nog ff rf en en dan na een stille tijd lekkr slapen!
bezoek ontvangen,
naar de stad met Jean!!!!!!!!!!!!!:)
cadeautjes kopen
een teleurstelling verwerken
en gewoon veel mensen even spreken.
en nu nog ff rf en en dan na een stille tijd lekkr slapen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag weer lekker werken. Heb er gewoon zin in.
Tussen de middag even de stad in om een broodje te halen.
Vanavond, afhankelijk van het weer boodschappen doen of weet ik wat.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
werkse!fluitje schreef:Vandaag weer lekker werken. Heb er gewoon zin in.
hier gaan we het huis netjes maken en de tuin en boodschappen voor het boysfeest doen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat betekent: vrouwen de deur uit of de plaats in de keuken?henriët schreef: en boodschappen voor het boysfeest doen!

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
overleven
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
sterkte! Het zal wel moeilijk zijn met dit weer!Rens schreef:overleven
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Meest van de dag zitten....Knapt nog niet op met m'n voet. Hij wordt steeds helemaal dik zodat zelfs mijn slippers afknellen. Gistermiddag werd mijn voet helemaal paars en dik ondanks dat ik hem hoog had liggen... Toen een middagdutje gedaan, dan trekt het vocht weer weg, maar 's avonds was het er weer.
Vanmiddag even naar mijn werk m'n collega's aanmoedigen. We hadden vandaag een 6-kamp en ik zou mee-doen. Heel enthousiast een team bij elkaar gekregen. Eén reserve en dat was mijn afdelingshoofd. Ze had niet verwacht dat ze mee moest doen...
Intussen heeft ze gister haar teamgenoten al ingelicht dat de winkansen drastisch zijn gedaald nu zij mee doet i.p.v. ik....
'k Ga wel even kijken. Collega komt me hier thuis ophalen en daar kan ik ze zittend aanmoedigen. Al zullen mijn benen kriebelen....ik had dit zooo leuk gevonden. Lekker actief ravotten met water, 6-persoons-zaklopen, klimmen, rennen e.d.
Vanmiddag even naar mijn werk m'n collega's aanmoedigen. We hadden vandaag een 6-kamp en ik zou mee-doen. Heel enthousiast een team bij elkaar gekregen. Eén reserve en dat was mijn afdelingshoofd. Ze had niet verwacht dat ze mee moest doen...

Intussen heeft ze gister haar teamgenoten al ingelicht dat de winkansen drastisch zijn gedaald nu zij mee doet i.p.v. ik....

'k Ga wel even kijken. Collega komt me hier thuis ophalen en daar kan ik ze zittend aanmoedigen. Al zullen mijn benen kriebelen....ik had dit zooo leuk gevonden. Lekker actief ravotten met water, 6-persoons-zaklopen, klimmen, rennen e.d.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je kan ook gaan strijden voor de laatste plaats, Vlinder.
Moet je eens opletten hoe lastig dat nog kan zijn.
Moet je eens opletten hoe lastig dat nog kan zijn.
ik zal blij zijn als de regen eenmaal losbarst, en ook het onweer mag lós gaan......dan gaat een stúk beter......JolandaOudshoorn schreef:sterkte! Het zal wel moeilijk zijn met dit weer!Rens schreef:overleven
Moderatorbericht: