Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët
Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
- Johann Gottfried Walther
Daar zwijg ik maar over.Mister schreef:Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
ook goedemiddag...Johann Gottfried Walther schreef:Daar zwijg ik maar over.Mister schreef:Wat op zich redelijk uniek is...Johann Gottfried Walther schreef:Nou ik ben er dus, en een zwijgende Henriët![]()
tja..
ik kan niet altijd aanwezig zijn toch..
maar ik kijk gewoon ff mee he..
weet je toch onderhand...
nieuwe hobby: bannetjes uitdelen aan klierende pubers
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
welkom
Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..
Het was effe gezellig
En wie waren die 'boosdoeners', die onze 'diender' op heterdaad betrapteBJD schreef:Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..Het was effe gezellig
BeroepsgeheimGijs83 schreef:En wie waren die 'boosdoeners', die onze 'diender' op heterdaad betrapteBJD schreef:Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..Het was effe gezellig
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Had je er maar bij moeten zijn Gijs......Gijs83 schreef:En wie waren die 'boosdoeners', die onze 'diender' op heterdaad betrapteBJD schreef:Zoaar... er waren er weer een paar later op de avond..Het was effe gezellig
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!