Ichtus schreef:Doe maar in topic: 'wist je dat'Gijs83 schreef:Zal vast iets worden voor het topic: "Schitterende foto's"fluitje schreef:Foto's maken op de Spakenburgse Dagen.

Ichtus schreef:Doe maar in topic: 'wist je dat'Gijs83 schreef:Zal vast iets worden voor het topic: "Schitterende foto's"fluitje schreef:Foto's maken op de Spakenburgse Dagen.
We zijn benieuwd!!fluitje schreef:Foto's maken op de Spakenburgse Dagen.
Gaaf zeg! Heerlijk meid, geniet er maar van. Enneh...heb je ook nog foto's gemaakt?judith schreef:...Lekker gezwommen in zee!! Super hoge golven!! Heeerlijk!!
MarthaMartha schreef:Wat is er gebeurd?MariaW schreef:... rouwen ...
http://www.spakenburgonline.nuWilma van den Berg schreef:We zijn benieuwd!!fluitje schreef:Foto's maken op de Spakenburgse Dagen.
Dat hoop ik na twee jaar van afwezigheid aldaar vanavond ook weer eens te doen.helma schreef:vanavond heerlijk met z'n allen naar de kerk (Ds pronk)
Dan wens ik je een Goede dienst toe!!Kislev schreef:Dat hoop ik na twee jaar van afwezigheid aldaar vanavond ook weer eens te doen.helma schreef:vanavond heerlijk met z'n allen naar de kerk (Ds pronk)
'is het niet aangrijpend!?'
Maar waarom wil je Refo meppen, dan?Kaw schreef:Niet refomeppen zo te zien. De eerste post sinds 2 uur!
Heb je ze nog bekeken, Wilma?Wilma van den Berg schreef:We zijn benieuwd!!fluitje schreef:Foto's maken op de Spakenburgse Dagen.
Sorry Fluitje, ik had de link nog niet eerder gezien (gewoon over het hoofd gezien, sorry). Nu heb ik de foto's inmiddels wel gekeken en er ook echt van genoten; heerlijk om dit te zien. Echt leuk!fluitje schreef:Heb je ze nog bekeken, Wilma?Wilma van den Berg schreef:We zijn benieuwd!!fluitje schreef:Foto's maken op de Spakenburgse Dagen.
Mijn lieve oma is de weg gegaan van alle vlees... Reeds vandaag moesten we haar ter aarde bestellen.Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:Wat is er gebeurd?MariaW schreef:... rouwen ...
Heel erg veel sterkte!!!