Jongere schreef:mathilde schreef:Maar jij had geen N-profielJongere schreef:Examens vallen reuze mee, dames. Zeker als je op een refo-school zit. Ik heb voor bijna alle vakken hoger gescoord dan mijn gemiddelde voor dat vak was.Goed punt. Ik had een 'pret-pakket'.
Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
tja...in onze tijd is dat toch weer wat anders;) wij hebben een stevig n-profiel
kmoet volgend jaar ook aan de bak
maar ik hoor wel van veel mensen dat de schoolexamens (op refoscholen) moeilijker zijn dan de echte examens
kmoet volgend jaar ook aan de bak
maar ik hoor wel van veel mensen dat de schoolexamens (op refoscholen) moeilijker zijn dan de echte examens
the only thing is following that Light
Twee vragen:
1) Wat is een N-profiel?
2) Waarom zijn de examens op refo-scholen moeilijker? Examens worden toch landelijk afgenomen?
1) Wat is een N-profiel?
2) Waarom zijn de examens op refo-scholen moeilijker? Examens worden toch landelijk afgenomen?
1. "Natuur & Techniek" of "Natuur & Gezondheid"jvdg schreef:Twee vragen:
1) Wat is een N-profiel?
2. Niet de examens maar de tentamens zijn blijkbaar moeilijker. En die zijn niet landelijk.
- Wilma van den Berg
Aan het strand
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Hihi weer on-topic! Ik ga met je mee naar het strand! Lekker uitwaaien!!Wilma van den Berg schreef:Aan het strand
De son in de see sien sakken...
Wat de toekomst brengen moge... mij geleidt des Heeren hand.
mmm k wil wel een keer met je mee hoorWilma van den Berg schreef:Aan het strand
- Wilma van den Berg
Prima! Komt in ordehelma schreef:mmm k wil wel een keer met je mee hoorWilma van den Berg schreef:Aan het strand
Weet je wat het is? Ik wil heel veel maar heb er gewoon geen tijd voor...er zijn zoveel dingen die ik eigenlijk belangrijker vind of die gewoon even moeten gebeuren. Daar kan ik ook geweldig van genieten en verwonderd zijn, maar soms heb je gewoon ff zin in dingen die op dat moment niet te realiseren zijn door bepaalde omstandigheden
weet je, je knapt er altijd zo heerlijk van op; ff uitwaaien.Wilma van den Berg schreef:Prima! Komt in ordehelma schreef:mmm k wil wel een keer met je mee hoorWilma van den Berg schreef:Aan het strand![]()
. Ik hoor wel van je
(Dan graag per PB
)
Weet je wat het is? Ik wil heel veel maar heb er gewoon geen tijd voor...er zijn zoveel dingen die ik eigenlijk belangrijker vind of die gewoon even moeten gebeuren. Daar kan ik ook geweldig van genieten en verwonderd zijn, maar soms heb je gewoon ff zin in dingen die op dat moment niet te realiseren zijn door bepaalde omstandigheden
en dat de cadans van de golven die zich idere keer weer op het strand werpen, zich terugtrekken en weer overnieuw aan komen rollen...het geluid van de branding...je zou er lyrisch van worden
- Wilma van den Berg
Inderdaad. Maar wees niet ongerust; we zorgen zeker voor voldoende ontspanning hoor. Afgelopen week wel in het bijzonder. Deze week zal een drukke week worden maar toch....er zijn zoveel dingen die me doen verwonderd zijn, dankbaar en blij! Weet je, de bomen en bloemen spreken al zo goed van Hem en doen me echt tot rust komen als het ware. Dat is stil genieten! Wow!helma schreef:
weet je, je knapt er altijd zo heerlijk van op; ff uitwaaien.
en dat de cadans van de golven die zich idere keer weer op het strand werpen, zich terugtrekken en weer overnieuw aan komen rollen...het geluid van de branding...je zou er lyrisch van worden
Maar: die afspraak maken we hoor
Overal en nergens..Ik weet niet waar ik zou willen zijn, iedrgeval niet alleen...maar ook niet ergens waar het heel druk is

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
In ISRAËL!!!
Snap ik meid! Kon je er mar heen gaan he!mathilde schreef:In ISRAËL!!!
Um...in de zee

in falera! (zwitserland)
waar een geweldig uitkijkpunt is, waar je heerlijk tot jezelf kunt komen!
waar een geweldig uitkijkpunt is, waar je heerlijk tot jezelf kunt komen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....