En toen zat zijn mond wél dicht...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: HAP zijt 'ie.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Vandaar dat je je mond amper meer dicht kreeg.Unionist schreef:
WAT NOU: VANDAAR DUS ???!!!
Wist je dat . . . [3]
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-Ik nu lekker naar bed ga
-Rens er allang in ligt (tussen de wandelingen naar de w.c. door)
-Hij toch wel een stevige buikgriep lijkt te hebben
-We gelukkig nog een paar pillen tegen Dia........ blijken te hebben
-Zulke dingen toch onmisbaar blijken te zijn in een goede huisapotheek
-Ik iedereen hier een goede nachtrust wens...............
WELTERUSTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Rens er allang in ligt (tussen de wandelingen naar de w.c. door)
-Hij toch wel een stevige buikgriep lijkt te hebben
-We gelukkig nog een paar pillen tegen Dia........ blijken te hebben
-Zulke dingen toch onmisbaar blijken te zijn in een goede huisapotheek
-Ik iedereen hier een goede nachtrust wens...............
WELTERUSTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
-
- JolandaOudshoorn
snel naar de winkel gaan en water hamsteren. wij hebben zoiets ook 1x meegemaakt, duurde ongeveer 4 dagen. in de hele omtrek geen enkele winkel meer te vinden die nog water hadgeledu schreef:- wij thuis ons leidingwater niet meer kunnen drinken.
- het besmet is met de e-coli bacterie :roll:
- het afwachten is hoelang dat duurt.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het gebied is vrij grootVincent schreef:-ik het idee krijg van Afrikaanse toestandengeledu schreef:- wij thuis ons leidingwater niet meer kunnen drinken.
-ik mij afvraag of je op in een agrarisch gebied woont?
Maar ik hoop niet dat het 4 dagen gaat duren , want het is knap irritant.
geledu schreef:Het gebied is vrij grootVincent schreef:-ik het idee krijg van Afrikaanse toestandengeledu schreef:- wij thuis ons leidingwater niet meer kunnen drinken.
Wijn en bier in overvloed.
ok. apart.geledu schreef:Het gebied is vrij grootVincent schreef:-ik het idee krijg van Afrikaanse toestandengeledu schreef:- wij thuis ons leidingwater niet meer kunnen drinken.

Van mijn schoomoeder in Haarlem kregen we een telefoontje dat in heel Haarlem, rondliggende gemeenten én Haarlemmermeer eerst het drinkwater 2 tot 3 minuten gekookt moest worden voordat het gebruikt mocht worden.............geledu schreef:- wij thuis ons leidingwater niet meer kunnen drinken.
hoe groot is het héle gebied dan wel??
Heeft Rens soms een glaasje drinkwater bij zijn moeder gedronken?Mariavt schreef:Van mijn schoomoeder in Haarlem kregen we een telefoontje dat in heel Haarlem, rondliggende gemeenten én Haarlemmermeer eerst het drinkwater 2 tot 3 minuten gekookt moest worden voordat het gebruikt mocht worden.............geledu schreef:- wij thuis ons leidingwater niet meer kunnen drinken.
hoe groot is het héle gebied dan wel??