Dan wil ik je wel een adres PB-en om je van deze ergernis af te helpen.Zita schreef:eerst een boterkoek bakken, en dan bedenken dat het wel weer tijd is voor Sonja Bakker. 'k Zit de hele week al tegen een overheerlijke boterkoek-met-gember aan te kijken. En hij kijkt stoicijns terug.
Kleine ergernissen [1]
Re: Kleine ergernissen
Tiberius schreef:Dan wil ik je wel een adres PB-en om je van deze ergernis af te helpen.Zita schreef:eerst een boterkoek bakken, en dan bedenken dat het wel weer tijd is voor Sonja Bakker. 'k Zit de hele week al tegen een overheerlijke boterkoek-met-gember aan te kijken. En hij kijkt stoicijns terug.

Overigens zorgen mijn huisgenoten er wel voor dat 'ie langzaam maar zeker slinkt. Hij blijkt nog maar een klein beetje te kunnen knipogen.

"overheerlijk" en "gember" in één zinZita schreef:eerst een boterkoek bakken, en dan bedenken dat het wel weer tijd is voor Sonja Bakker. 'k Zit de hele week al tegen een overheerlijke boterkoek-met-gember aan te kijken. En hij kijkt stoicijns terug.

Ja, héérlijk!Mister schreef:"overheerlijk" en "gember" in één zinZita schreef:eerst een boterkoek bakken, en dan bedenken dat het wel weer tijd is voor Sonja Bakker. 'k Zit de hele week al tegen een overheerlijke boterkoek-met-gember aan te kijken. En hij kijkt stoicijns terug.![]()
Als ik een rauwe witlofsalade maak zit er ook gember in, echt lekker!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Brrr gember.. de gedachte eraan doet me al griezelen....
gember............. 

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
... dat ik bij gebrek aan beter in deze leutertopics zit te posten. 

Toch verbaas ik me erover hoeveel er gepost wordt de laatste dagen. Ik krijg het niet aangelezen. Een aantal topics trekken me niet vanwege de grote lappen tekst.Afgewezen schreef:... dat ik bij gebrek aan beter in deze leutertopics zit te posten.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Nou, daar snap ik niets van, want er zijn genoeg stevige discussies.Afgewezen schreef:... dat ik bij gebrek aan beter in deze leutertopics zit te posten.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mwah, die liggen inmiddels allemaal een beetje op hun gat.Luther schreef:Nou, daar snap ik niets van, want er zijn genoeg stevige discussies.Afgewezen schreef:... dat ik bij gebrek aan beter in deze leutertopics zit te posten.
Eh, niet meer, geloof ik...Afgewezen schreef:Mwah, die liggen inmiddels allemaal een beetje op hun gat.Luther schreef:Nou, daar snap ik niets van, want er zijn genoeg stevige discussies.Afgewezen schreef:... dat ik bij gebrek aan beter in deze leutertopics zit te posten.

Zijn een beetje afgelikte onderwerpen toch?Afgewezen schreef:Eh, niet meer, geloof ik...Afgewezen schreef:Mwah, die liggen inmiddels allemaal een beetje op hun gat.Luther schreef:Nou, daar snap ik niets van, want er zijn genoeg stevige discussies.Afgewezen schreef:... dat ik bij gebrek aan beter in deze leutertopics zit te posten.
Is al zoveel over gezegd en de discussie begint steeds opnieuw-opnieuw-opnieuw.

- Bert Mulder
- Contacteer:
Precies, geachte Aritha.aritha schreef:
Zijn een beetje afgelikte onderwerpen toch?
Verder is er, mijns insziens, wat moderator werk nodig, daar er sommige personen hier actief zijn die openlijk alles dat gereformeerd is loochenen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Tuurlijk. Zolang je er niet uit bent, blijft er stof voor discussie. Lijkt me in elk geval zinvoller dan recepten uitwisselen of in extenso vertellen 'wat je vandaag gaat doen'.aritha schreef:Zijn een beetje afgelikte onderwerpen toch?

Ik weet niet wat zinvoller is.
Recpeten uitwisselen kan een nuttige bezigheid zijn.
Zeggen wat je gaat doen op een dag, is goed om met elkaar mee te leven.
Recpeten uitwisselen kan een nuttige bezigheid zijn.
Zeggen wat je gaat doen op een dag, is goed om met elkaar mee te leven.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.