Wegwijs
Re: Wegwijs
~~Soli Deo Gloria~~
Toch geweest. Gisteren. En het beviel me eigenlijk prima. Het was niet zo extreem druk, dat vind ik ook een voordeel...
Behoorlijk wat bekenden gezien. Niemand met een refoforumbatch.
badge, bedoel je?dennis schreef:Toch geweest. Gisteren. En het beviel me eigenlijk prima. Het was niet zo extreem druk, dat vind ik ook een voordeel...
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus, is het nou nodig om hier voortdurend de schoolmeester uit te hangen? Ik word er een beetje simpel van, eerlijk gezegt.Hendrikus schreef:badge, bedoel je?dennis schreef:Toch geweest. Gisteren. En het beviel me eigenlijk prima. Het was niet zo extreem druk, dat vind ik ook een voordeel...

Gezegd, bedoel je. En... Ik bugrijp je.Afgewezen schreef:Hendrikus, is het nou nodig om hier voortdurend de schoolmeester uit te hangen? Ik word er een beetje simpel van, eerlijk gezegt.Hendrikus schreef:badge, bedoel je?dennis schreef:Toch geweest. Gisteren. En het beviel me eigenlijk prima. Het was niet zo extreem druk, dat vind ik ook een voordeel...

Je kunt ook naar de 9-maandenbeurs, de landbouwdagenbeurs......
Als je al die beurzen afgelopen hebt, is je beurs leeg en je voeten voelen beurs aan.
Raar woord eigenlijk...
Als je al die beurzen afgelopen hebt, is je beurs leeg en je voeten voelen beurs aan.
Raar woord eigenlijk...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- SecorDabar
Woensdagmiddag en avond geweest.
Het was een goed druk bezochte beursdag
Wat mij opviel aan het publiek:
- veel belangstelling voor meisjes- en dameskleding
- veel belangstelling bij de concert Herman van Vliet en orgelsamenzang Pieter Heijkoop.
- kinderspeelhoek druk bezet
- weinig hapjes en drankjes werden er uitgedeeld door standhouders
- minder mensen bij het themaplein 450 jaar Heidelbergse Catechismus
- matige belangstelling voor stichtingen, zendings- en ontwikkelingshulp
- Boekhandels en CD verkoop deden het goed. Maar wel weinig aanbiedingen...
Opvallend waren de grote verkoopstands van luxe caravans en auto's.
Dit waren mijn eerste indrukken
Zelf wat CD's met psalmsamenzang gekocht:
"Urk zingt in Kampen", en "Psalmen voor kerktijd, deel 7" van Pieter Heijkoop.
En een heel fijn slaapkussen gekocht voor een beursprijs
Voor de rest eigenlijk geen enkele bekende gezien.
Van de predikanten ontdekte ik Dr. W. Verboom en ds. K.J. Kapteijn
Het was een goed druk bezochte beursdag
Wat mij opviel aan het publiek:
- veel belangstelling voor meisjes- en dameskleding
- veel belangstelling bij de concert Herman van Vliet en orgelsamenzang Pieter Heijkoop.
- kinderspeelhoek druk bezet
- weinig hapjes en drankjes werden er uitgedeeld door standhouders
- minder mensen bij het themaplein 450 jaar Heidelbergse Catechismus
- matige belangstelling voor stichtingen, zendings- en ontwikkelingshulp
- Boekhandels en CD verkoop deden het goed. Maar wel weinig aanbiedingen...
Opvallend waren de grote verkoopstands van luxe caravans en auto's.
Dit waren mijn eerste indrukken

Zelf wat CD's met psalmsamenzang gekocht:
"Urk zingt in Kampen", en "Psalmen voor kerktijd, deel 7" van Pieter Heijkoop.
En een heel fijn slaapkussen gekocht voor een beursprijs

Voor de rest eigenlijk geen enkele bekende gezien.
Van de predikanten ontdekte ik Dr. W. Verboom en ds. K.J. Kapteijn
Secor Dabar = Gedenkt het Woord (Psalm 119:49)
Al kunnen wij niets doen zonder de Geest,
toch zal de Geest niets doen zonder het Woord.
(Ds. Ebenezer Erskine)
Al kunnen wij niets doen zonder de Geest,
toch zal de Geest niets doen zonder het Woord.
(Ds. Ebenezer Erskine)
Afgewezen, is het nou nodig om hier voortdurend de psycholoog uit te hangen? En nee, ik word er niet simpel van...Afgewezen schreef:Hendrikus, is het nou nodig om hier voortdurend de schoolmeester uit te hangen? Ik word er een beetje simpel van, eerlijk gezegt.Hendrikus schreef:badge, bedoel je?dennis schreef:Toch geweest. Gisteren. En het beviel me eigenlijk prima. Het was niet zo extreem druk, dat vind ik ook een voordeel...
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Onze kinderen hebben genoten. Jean was onze dagheld, dat hij zo moedig mee wilde naar de Wegwijs. Overigens zijn we maar een deel van een dagdeel gegaan. Maar volgens de kinderen was het toch echt lang genoeg. ( ik had nl. gezegd dat we niet zo heel veel tijd hadden..)
Ik vond het minder druk als eerder, maar dat loopt wel zo makkelijk.
En nee, totaal geen luxe dingen gekocht.. of je moet een pakje stroopwafels luxe vinden, maar de opbrengst was dan wel weer voor een goed doel;)
En nee, totaal geen luxe dingen gekocht.. of je moet een pakje stroopwafels luxe vinden, maar de opbrengst was dan wel weer voor een goed doel;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jean WILDE mee? Jajahenriët schreef:Onze kinderen hebben genoten. Jean was onze dagheld, dat hij zo moedig mee wilde naar de Wegwijs. Overigens zijn we maar een deel van een dagdeel gegaan. Maar volgens de kinderen was het toch echt lang genoeg. ( ik had nl. gezegd dat we niet zo heel veel tijd hadden..)
- MarthaMartha
Mister schreef:Jean WILDE mee? Jajahenriët schreef:Onze kinderen hebben genoten. Jean was onze dagheld, dat hij zo moedig mee wilde naar de Wegwijs. Overigens zijn we maar een deel van een dagdeel gegaan. Maar volgens de kinderen was het toch echt lang genoeg. ( ik had nl. gezegd dat we niet zo heel veel tijd hadden..)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zo, ik heb de wegwijs ook overleefd 

Eerlijk waar!!MarthaMartha schreef:Mister schreef:Jean WILDE mee? Jajahenriët schreef:Onze kinderen hebben genoten. Jean was onze dagheld, dat hij zo moedig mee wilde naar de Wegwijs. Overigens zijn we maar een deel van een dagdeel gegaan. Maar volgens de kinderen was het toch echt lang genoeg. ( ik had nl. gezegd dat we niet zo heel veel tijd hadden..)
Blijkbaar had ik op dat moment voldoende overtuigingsgave hem tot het willen te bewegen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Als thuisblijven een gezinscrisis zou opleveren dan zou ik ook mee "willen".....Mister schreef:Jean WILDE mee? Jajahenriët schreef:Onze kinderen hebben genoten. Jean was onze dagheld, dat hij zo moedig mee wilde naar de Wegwijs. Overigens zijn we maar een deel van een dagdeel gegaan. Maar volgens de kinderen was het toch echt lang genoeg. ( ik had nl. gezegd dat we niet zo heel veel tijd hadden..)

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
En Jean een zeer opofferingsgezinde bui.henriët schreef:Eerlijk waar!!MarthaMartha schreef:Mister schreef:Jean WILDE mee? Jajahenriët schreef:Onze kinderen hebben genoten. Jean was onze dagheld, dat hij zo moedig mee wilde naar de Wegwijs. Overigens zijn we maar een deel van een dagdeel gegaan. Maar volgens de kinderen was het toch echt lang genoeg. ( ik had nl. gezegd dat we niet zo heel veel tijd hadden..)
Blijkbaar had ik op dat moment voldoende overtuigingsgave hem tot het willen te bewegen