Nee. In de tweede kamer. Eigenlijk zou ze de gevangenis in moeten.
Kabinetsformatie 2017
Re: Kabinetsformatie 2017
- Wandelende
- Inactief
refo schreef:Nee. In de tweede kamer. Eigenlijk zou ze de gevangenis in moeten.

(~)
Ze zal in komende periode wel een burgermeesterspost krijgen of een CdK aanstelling ontvangen.refo schreef:Nee. In de tweede kamer. Eigenlijk zou ze de gevangenis in moeten.
Beloning voor slecht gedrag.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat heeft ze precies voor crimineels gedaan?huisman schreef:Ze zal in komende periode wel een burgermeesterspost krijgen of een CdK aanstelling ontvangen.refo schreef:Nee. In de tweede kamer. Eigenlijk zou ze de gevangenis in moeten.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Dat vroeg ik me ook al af, na het lezen van bovenstaande posts
Ik praat over slecht gedrag niet over crimineel gedrag. Met slecht gedrag bedoel ik haar stellig ontkennen dat door de bezuinigingen de veiligheid bij defensie in gedrang kwam.parsifal schreef:Wat heeft ze precies voor crimineels gedaan?huisman schreef:Ze zal in komende periode wel een burgermeesterspost krijgen of een CdK aanstelling ontvangen.refo schreef:Nee. In de tweede kamer. Eigenlijk zou ze de gevangenis in moeten.
Ze wist dat het anders was, vele malen is ze door de werkvloer maar ook door de bonden gewaarschuwd.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik las dit artikel: https://www.rd.nl/opinie/toegespitst-de ... -1.1437645
Het "lock her up" van Refo, klinkt alsof er toch meer aan de hand is. Neemt niet weg dat de fouten ernstig zijn.huisman schreef:
Ik praat over slecht gedrag niet over crimineel gedrag. Met slecht gedrag bedoel ik haar stellig ontkennen dat door de bezuinigingen de veiligheid bij defensie in gedrang kwam.
Ze wist dat het anders was, vele malen is ze door de werkvloer maar ook door de bonden gewaarschuwd.
In het OT was je 'des doods schuldig' als iemand met dodelijk gevolg van je balkon viel, omdat je daar moedwillig geen balustrade had aangebracht. Iets dergelijks lijkt me bij Hennis toch ook wel aan de hand.
Over een ministerspost voor Wiebes ben ik nogal verbaasd, eerlijk gezegd. Ik denk bij zijn naam toch vooral aan de problemen met de belastingdienst en de wet DBA. Beslist ongeschikt gebleken op deze dossiers.
Wat een mooi artikel. Het brengt onder woorden wat de geestelijke dimensie is van de discussie over de beste stuurlui die aan wal staan. Beoordelen naar het ideaal is niet altijd redelijk. En denken vanuit macht is niet christelijk. Misschien is dat ook wel wat mij tegenstaat in wat je soms leest over (bijvoorbeeld) machtsdenken in de gemeentepolitiek, vooral vanuit sommige plaatselijke SGP-fracties, en de irritaties die dat bij ongelovigen oproept. Machtspolitiek verwekt niet tot jaloersheid. Maar die discussie is hier vaker gevoerd.Jongere schreef:Ik las dit artikel: https://www.rd.nl/opinie/toegespitst-de ... -1.1437645
Wat een onzin.refo schreef:Nee. In de tweede kamer. Eigenlijk zou ze de gevangenis in moeten.
Hennis was politiek gezien geen slechte minister. Ze heeft het regeerakkoord VVD-PvdA 2012-2017 helemaal uitgevoerd. Dat dat op het punt van Defensie een heel slecht regeerakkoord was, is evident. Maar een minister is ingehuurd om het regeerakkoord uit te voeren en er een meerderheid voor te krijgen.
Ik vind dat Commandant der Strijdkrachten Middendorp uiteindelijk meer te verwijten valt. Hij heeft 'akkoord' gegeven voor missies die domweg niet konden met de beschikbare middelen. Wat dat betreft vond ik de toespraak van de nieuwe CdS Bauer hoopgevend en van karakter getuigen. Hij heeft zich stellig voorgenomen om de politiek vaker 'nee' te verkopen.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Hier nog één die verbaasd is. Niet alleen omdat Wiebes in politiek Den Haag inmiddels als brekebeen bekend stond, maar ook omdat de sociaal-economische vierhoek nu keurig over de vier partijen verdeeld kon worden. (AZ: VVD; Fin: CDA; EZ+Klimaat: D66; SZW: CU) Kennelijk wordt er een vijfhoek van gemaakt.eilander schreef:Over een ministerspost voor Wiebes ben ik nogal verbaasd, eerlijk gezegd. Ik denk bij zijn naam toch vooral aan de problemen met de belastingdienst en de wet DBA. Beslist ongeschikt gebleken op deze dossiers.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Prachtig artikel. Helemaal eens!Jongere schreef:Ik las dit artikel: https://www.rd.nl/opinie/toegespitst-de ... -1.1437645
Ik weet het niet. Hennis is politiek verantwoordelijk, maar hoe ze anders had moeten handelen om de dood van de militairen in Mali te voorkomen, weet ik niet.refo schreef:In het OT was je 'des doods schuldig' als iemand met dodelijk gevolg van je balkon viel, omdat je daar moedwillig geen balustrade had aangebracht. Iets dergelijks lijkt me bij Hennis toch ook wel aan de hand.