Ik zie wel eens dingen gebeuren, zowel hier als op de wegHersteldHervormd schreef:Je bent aardig op de hoogteSimon0612 schreef: Je had nog 2 punten over, maar op deze manier ga je snel richting het afpakken van het forumbewijs. En dat betekend opnieuw gaan lessen…
Beroepingswerk discussie [7]
Re: Beroepingswerk discussie [7]
Het beroepingswerk wordt steeds boeiender. Ik ga voor Beukenhorst koffie van IntratuinSimon0612 schreef:Goede machines DeLonghi! Ik heb de Nespreso (cups) variant daarvan. Maar ben de cups een beetje zat. Daarnaast zijn ze best prijzig als je de Nespresso variant neemt. Ik probeer wel eens de cups van andere merken maar vindt het dan vaak net niet zo lekker al de Nespresso (kan ook tussen de oren zittenMaanenschijn schreef:Bonen, DeLonghi. Bonen uit de winstpakkers, aanbieding, wat steevast tot discussie leidt met mijn vrouw, die daar hardnekkig in blijft persisteren. Op dit moment bestaat de voorraad uit Perla no. 6. Gezien de voorraad was de prijs erg goed.Simon0612 schreef:Ik heb geen mediation nodig, bakkie koffie gaat er altijd in! Bonenmachine? Welke bonen? Of Nespresso?Maanenschijn schreef:Jongens, tijd voor een forum-ontmoeting-of-goed-gesprek-bij-een bakje-koffie-moment.
Mag bij mij thuis, maar krijg je wel het Mediaton-tarief en factuurtje mee naar huis. Ik ben overigens gediplomeerd, dus krijg je waar voor je geld. En de koffie is goed.). Keek pas online naar een bonenmachine en toen ik al mijn voorkeuren opgaf kwam er een machine uit van dik 2000 euro. Nog maar even sparen dus
~~Soli Deo Gloria~~
Onder genot van een bakje koffie het beroepingswerk doornemen. Ja is dat lekkere koffie? Verkopen ze die daar of schenken ze die daar? Ik moet niet te veel bij de Intratuin komen. Eerst de wagen afgeladen en dan nog wat drinken bij het restaurant… aanslag op je portemonnee.Hendrikus schreef: Het beroepingswerk wordt steeds boeiender. Ik ga voor Beukenhorst koffie van Intratuin
Wel allemaal zwarte koffie toch? Mag ik hopen.
Ik houd het bij de eenvoud van de moccamaster.
Degelijk, tikje ouderwets.
Precies iets voor de gemiddelde forummer zou ik zeggen..
Degelijk, tikje ouderwets.
Precies iets voor de gemiddelde forummer zou ik zeggen..
Ik ga voor de wat lichtere variant: met een wolkje melk.Bezorgd schreef:Wel allemaal zwarte koffie toch? Mag ik hopen.
Sowieso op hele noten - ehm, bonenBezorgd schreef:Wel allemaal zwarte koffie toch? Mag ik hopen.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb een proefpakketje van de koffiejongens. Smaakt goed. Maar mijn apparaat duldt volgens de papieren alleen aluminium cups. Of dat een verkooppraatje is weet ik niet. Iemand ervaring met de koffiejongens?
Ik stel wel de vraag wat dit met beroepingswerk te maken heeft. Daarmee ben ik dan gelijk weer on topic.
Ik stel wel de vraag wat dit met beroepingswerk te maken heeft. Daarmee ben ik dan gelijk weer on topic.
-
GerefGemeente-lid
- Verbannen
Ik zou een moderator vragen om een forumwaarschuwing uit te delen.Ad Anker schreef:Ik heb een proefpakketje van de koffiejongens. Smaakt goed. Maar mijn apparaat duldt volgens de papieren alleen aluminium cups. Of dat een verkooppraatje is weet ik niet. Iemand ervaring met de koffiejongens?
Nou, het gaat erom hoe je de koffie drinkt/beleeft onder het analyseren van het beroepingswerk. Past prima hier toch? Haha nee grapje, ik merkte wat vrieskou in de forumlucht, dus ik wende me tot een lichter onderwerp wat trouwens best zo nu en dan zwaar op de maag kan liggen.Ad Anker schreef:Ik heb een proefpakketje van de koffiejongens. Smaakt goed. Maar mijn apparaat duldt volgens de papieren alleen aluminium cups. Of dat een verkooppraatje is weet ik niet. Iemand ervaring met de koffiejongens?
-
HersteldHervormd
Ik heb je bericht gemeld.Ad Anker schreef:Ik heb een proefpakketje van de koffiejongens. Smaakt goed. Maar mijn apparaat duldt volgens de papieren alleen aluminium cups. Of dat een verkooppraatje is weet ik niet. Iemand ervaring met de koffiejongens?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Nee dat is mij te zwaar en te bitter..Bezorgd schreef:Wel allemaal zwarte koffie toch? Mag ik hopen.
Hopelijk een grapje?HersteldHervormd schreef:Ik heb je bericht gemeld.Ad Anker schreef:Ik heb een proefpakketje van de koffiejongens. Smaakt goed. Maar mijn apparaat duldt volgens de papieren alleen aluminium cups. Of dat een verkooppraatje is weet ik niet. Iemand ervaring met de koffiejongens?
- Maanenschijn
Ik vergat nog iets belangrijks: je kunt ook bij de bonen punten verzamelen. Ben ik toch ook weer bijna on-topicMaanenschijn schreef:Bonen, DeLonghi. Bonen uit de winstpakkers, aanbieding, wat steevast tot discussie leidt met mijn vrouw, die daar hardnekkig in blijft persisteren. Op dit moment bestaat de voorraad uit Perla no. 6. Gezien de voorraad was de prijs erg goed.Simon0612 schreef:Ik heb geen mediation nodig, bakkie koffie gaat er altijd in! Bonenmachine? Welke bonen? Of Nespresso?Maanenschijn schreef:Jongens, tijd voor een forum-ontmoeting-of-goed-gesprek-bij-een bakje-koffie-moment.
Mag bij mij thuis, maar krijg je wel het Mediaton-tarief en factuurtje mee naar huis. Ik ben overigens gediplomeerd, dus krijg je waar voor je geld. En de koffie is goed.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Laat ik dan even on-topic gaan. Mijn gemeente beroept met een vast traktement. Ik weet niet hoe andere gemeenten dit doen in de rechterflank, maar word bij andere gemeenten ook gekeken naar de hoogte van het traktement, omdat ook voor de predikant de boodschappen (inclusief de koffie) duurder worden? Of moet bij jullie de predikant de inflatie zelf oplossen? En hoe zit dit bij gemeenten die een predikant hebben? Worden daar traktementen tussentijds aangepast met inflatiecorrectie?
Laatst gewijzigd door Piet Puk op 16 dec 2022, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.