Of op Capelle?Ad Anker schreef:Dat is het mystieke aan dit topic. Als je dat niets vindt of je kunt er niet bij, laat het links liggen.Simon0612 schreef:Uhh zullen we weer overschakelen naar de taal die iedereen begrijpt, in plaats van deze geheimzinnige beroepingstaal? Ik vind dat men daar meer op moet modereren. Blijkbaar willen je dingen zeggen die niet openbaar kunnen, dus doen we het maar verkapt zodat iedereen mag gissen wat je bedoeld. Ik vind dat echt irritant. Je zegt iets (duidelijk) of niets. Niet van dat geheimzinnige gedoe aub.
*GGlid wil Bezorgd graag mailen.
*Bezorgd doelt op Rotterdam.
Beroepingswerk discussie [7]
Re: Beroepingswerk discussie [7]
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Is dat zo bijzonder dan?Mistig schreef: Of op Capelle?
- Niet meer zo actief -
Schijnt van wel. Capelle-West bedoel ik dan hoor.Mannetje schreef:Is dat zo bijzonder dan?Mistig schreef: Of op Capelle?
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Suggereer je nu dat dat mystieke gedoe rondom beroepingswerk een links speeltje is of begrijp ik je verkeerd?Ad Anker schreef:Dat is het mystieke aan dit topic. Als je dat niets vindt of je kunt er niet bij, laat het links liggen.Simon0612 schreef:Uhh zullen we weer overschakelen naar de taal die iedereen begrijpt, in plaats van deze geheimzinnige beroepingstaal? Ik vind dat men daar meer op moet modereren. Blijkbaar willen je dingen zeggen die niet openbaar kunnen, dus doen we het maar verkapt zodat iedereen mag gissen wat je bedoeld. Ik vind dat echt irritant. Je zegt iets (duidelijk) of niets. Niet van dat geheimzinnige gedoe aub.
Piet Puk schreef:Suggereer je nu dat dat mystieke gedoe rondom beroepingswerk een links speeltje is of begrijp ik je verkeerd?Ad Anker schreef:Dat is het mystieke aan dit topic. Als je dat niets vindt of je kunt er niet bij, laat het links liggen.Simon0612 schreef:Uhh zullen we weer overschakelen naar de taal die iedereen begrijpt, in plaats van deze geheimzinnige beroepingstaal? Ik vind dat men daar meer op moet modereren. Blijkbaar willen je dingen zeggen die niet openbaar kunnen, dus doen we het maar verkapt zodat iedereen mag gissen wat je bedoeld. Ik vind dat echt irritant. Je zegt iets (duidelijk) of niets. Niet van dat geheimzinnige gedoe aub.

Ad mag niet meer raden
en ik heb GGL een mail gestuurd, want natuurlijk heb ik ook een mailadres. 

-
- Verbannen
...-Alexanderpolder.Ad Anker schreef:Dat is het mystieke aan dit topic. Als je dat niets vindt of je kunt er niet bij, laat het links liggen.Simon0612 schreef:Uhh zullen we weer overschakelen naar de taal die iedereen begrijpt, in plaats van deze geheimzinnige beroepingstaal? Ik vind dat men daar meer op moet modereren. Blijkbaar willen je dingen zeggen die niet openbaar kunnen, dus doen we het maar verkapt zodat iedereen mag gissen wat je bedoeld. Ik vind dat echt irritant. Je zegt iets (duidelijk) of niets. Niet van dat geheimzinnige gedoe aub.
Maar inderdaad. Je bent geslaagd.

-
Schijnt.... er schijnt zoveel, maar als mensen feiten checken dan komen ze erachter dat veel schijn heel anders is dan dat het lijkt. (Of dan dat er verteld/geroddeld wordt.)Mistig schreef:Schijnt van wel. Capelle-West bedoel ik dan hoor.Mannetje schreef:Is dat zo bijzonder dan?Mistig schreef: Of op Capelle?
De zon schijnt, super lekker! En het is echt zonneschijn, geen andere schijn zoals maan!MGG schreef:Schijnt.... er schijnt zoveel, maar als mensen feiten checken dan komen ze erachter dat veel schijn heel anders is dan dat het lijkt. (Of dan dat er verteld/geroddeld wordt.)Mistig schreef:Schijnt van wel. Capelle-West bedoel ik dan hoor.Mannetje schreef:Is dat zo bijzonder dan?Mistig schreef: Of op Capelle?
Ik ook, want die geeft licht in het donker. Scheelt weer een lamp(en energiekosten)Mannetje schreef:Hoewel ik Maanenschijn ook kan waarderen!
-
En gezelligheid (ook op dit forumPiet Puk schreef:Ik ook, want die geeft licht in het donker. Scheelt weer een lamp(en energiekosten)Mannetje schreef:Hoewel ik Maanenschijn ook kan waarderen!

Hij heeft z'n licht niet van zichzelf , maar van de enige echte lichtbron...... 

Wat? Heeft Maanenschijn een beroep ontvangen van de GG Rotterdam? Of begrijp ik iets verkeerd?
- Maanenschijn
Nee, bij een heldere Maanenschijn is tie veel te licht voor de GGTiberius schreef:Wat? Heeft Maanenschijn een beroep ontvangen van de GG Rotterdam? Of begrijp ik iets verkeerd?

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.