Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Bijgebept ???
Dit woord lees ik voor het eerst in mijn leven. En ik weet niet of ik het wil onthouden ...
Dit woord lees ik voor het eerst in mijn leven. En ik weet niet of ik het wil onthouden ...
- Johann Gottfried Walther
Dat zijn koffie-vrouwen-kletspraatjes.dennis schreef:Bijgebept ???

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Beppen kan veeeel meer inhouden dan kletspraatjes [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Dan kan het wel eens van hart tot hart gaan toch?
Fijn dat je weer opgeknapt bent, Helma.
Fijn dat je weer opgeknapt bent, Helma.
Naar het Bijbelsmuseum geweest in Amsterdam, was erg leerzaam.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Bijzonder ook dat het museum zich in historische grachtenpanden bevindt. Wat heb je er vooral geleerd?samanthi schreef:Naar het Bijbelsmuseum geweest in Amsterdam, was erg leerzaam.
We zijn in Exodus aan het lezen, met de kanttekeningen en de Bijbel met uitleg, de tabernakel en de dienst van offers zijn daar zo zichtbaar dat het duidelijker is geworden.Pimpelmees schreef:Bijzonder ook dat het museum zich in historische grachtenpanden bevindt. Wat heb je er vooral geleerd?samanthi schreef:Naar het Bijbelsmuseum geweest in Amsterdam, was erg leerzaam.
Over de staten vertaling weer dingen gehoord en gezien. Ook dat in dit pand vroeger de NBG zat.
Na afloop mochten we als ze dat wilde een Bijbel uitkiezen, dat zijn allemaal oude Bijbels door mensen daar heen gebracht, nu dacht ik, ik heb een Bijbel, maar er stond een Bijbel met de apocriefe erin en een Luther Bijbel, ik heb beide meegenomen.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dan wens ik jullie maar veel positief 'beppen' toe ...helma schreef:Beppen kan veeeel meer inhouden dan kletspraatjes [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Vanochtend de keuken maar eens een grote beurt gegeven. Plus spullen die niet in de kastjes passen of die we niet meer gebruiken op een weggeefsite gegooid. Daar zijn ze als de kippen bij, dus die spullen gaan zo weg. Ook weer opgeruimd.
Een pakketje klaar maken voor verzenden.
Nog wat huishouden en vanmiddag samen met mijn zoon een tent bouwen in huis.
Een pakketje klaar maken voor verzenden.
Nog wat huishouden en vanmiddag samen met mijn zoon een tent bouwen in huis.
Gezellig en fijn @Dia

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Gezellig en fijn @Dia

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wij ook-DIA- schreef:Vanavond: huisbezoek.

Wij hadden Bijbelkring.
Straks bezoek aan het Dijkzigt ziekenhuis voor reguliere controle
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.