HAHA.Mister schreef:Jij kent ook de klappen van de zweep al goed...
nou dat vind ik wel negatief belicht hoor,
laten we zeggen de liefdevolle strelingen die tot je komen uit de pan, om gekoesterd te worden in je mond

HAHA.Mister schreef:Jij kent ook de klappen van de zweep al goed...
Mister schreef: ... ik best zin heb in een echte Van Dobben kroket?![]()
... ik m'n vrouw op dit tijdstip niet meer zo ver krijg???
.....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??Mister schreef:... ik me afvraag wanneer kand. Labee heilig verklaard wordt?
jij zegt dat hij dat is... dat kun je zo niet zeggen rens, hooguit dat jij dat vindtRens schreef:.....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??Mister schreef:... ik me afvraag wanneer kand. Labee heilig verklaard wordt?
.....elke keer als er een beroep bijkomt, er weer een nieuwe posting komt
.....GGberoepingswerk een hoogst irritant persoon is.....m/v
je hebt gelijk...........dat vind IK dus....henriët schreef:jij zegt dat hij dat is... dat kun je zo niet zeggen rens, hooguit dat jij dat vindtRens schreef:.....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??Mister schreef:... ik me afvraag wanneer kand. Labee heilig verklaard wordt?
De teller staat nu al op 25!Rens schreef:.....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??Mister schreef:... ik me afvraag wanneer kand. Labee heilig verklaard wordt?
je hebt gelijk...........dat vind IK dus....[/quote]Rens schreef:jij zegt dat hij dat is... dat kun je zo niet zeggen rens, hooguit dat jij dat vindthenriët schreef: .....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??
henriët schreef:je hebt gelijk...........dat vind IK dus....Rens schreef:jij zegt dat hij dat is... dat kun je zo niet zeggen rens, hooguit dat jij dat vindthenriët schreef: .....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??
Hendrikus schreef:De teller staat nu al op 25!
Maar nee, het is geen 'refo-spelersmarkt'.
Wilma van den Berg schreef:Ik net las:
Het leven is net als ganzenborden, je kunt altijd opnieuw beginnen behalve als je in de put blijft zitten!
... ik het met Rens volledig eens ben met betrekking tot het bovenstaandehenriët schreef:jij zegt dat hij dat is... dat kun je zo niet zeggen rens, hooguit dat jij dat vindtRens schreef:.....ik die postings over kand. Labee in het beroepingstopic de grootst mogelijke irritatie vindt oproepen??Mister schreef:... ik me afvraag wanneer kand. Labee heilig verklaard wordt?
nee, dat doet GGGGGGG.. wel voor onsJongere schreef:Hendrikus schreef:De teller staat nu al op 25!
Maar nee, het is geen 'refo-spelersmarkt'.![]()
![]()
![]()
Ìk had ze nog niet geteld.
En zelfs keurig in alfabetische volgorde, wat wil een mens nog meer?Hendrikus schreef:nee, dat doet GGGGGGG.. wel voor onsJongere schreef:Hendrikus schreef:De teller staat nu al op 25!
Maar nee, het is geen 'refo-spelersmarkt'.![]()
![]()
![]()
Ìk had ze nog niet geteld.