zou het wat opleveren als ik 'm zelf voor 100 euro gekocht heb???refo schreef:Rens schreef:Ik denk mometeel vooral aan m'n nu wel héél erg lege knip..........én aan het feit dat die vandaag weer gevuld zal zijn (als m'n uitkering tenminste binnenkomt vandáág....)
Kun je altijd dat breedbeeldgeval nog naar de lommerd brengen.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dan had je nu nog 100 euro gehad, dus dat zou zeker helpen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
aan jullie... en ik zit te denken of ik nou mn huiswerk moet maken of lekker te gaan chatten ... hihih
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ik verwacht niet dat er 's-morgens veel mensjes in de chat zullen zijn. Ik kan niet komen, omdat ik (hard) moet werken. Hopelijk spreken we elkaar een andere keer nog!ber10e schreef:aan jullie... en ik zit te denken of ik nou mn huiswerk moet maken of lekker te gaan chatten ... hihih
- MarthaMartha
whahahahaha.... als er van dat "andersom" sprake is, wil ik wel graag weten bij welke tandarts je stage loopt .............refo schreef:Natuurlijk doe je alles verkeerD. Maar daar is stage vaak voor. Dan kun je dingen verkeerd doen terwijl je nix kost. De bedoeling is natuurlijk wel dat je het op een gegeven moment wel goed doet.judith schreef:Aan m'n stage!!! Ik ben zoooo zenuwachtig!! Ik vind het heel eng...straks doe ik alles verkeert....
![]()
![]()
Ik neem aan dat je inmiddels wel wat geleerd hebt? Een beetje spanning voor het nieuwe is normaal, maar om het eng te vinden. Tenzij je leert voor tandartsassistente en je gaat stagelopen bij een schoorsteenveger. Of andersom.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
VerkeerD, met een d moest dat zo? Helpierefo schreef:Natuurlijk doe je alles verkeerD. Maar daar is stage vaak voor. Dan kun je dingen verkeerd doen terwijl je nix kost. De bedoeling is natuurlijk wel dat je het op een gegeven moment wel goed doet.judith schreef:Aan m'n stage!!! Ik ben zoooo zenuwachtig!! Ik vind het heel eng...straks doe ik alles verkeert....
![]()
![]()
Ik neem aan dat je inmiddels wel wat geleerd hebt? Een beetje spanning voor het nieuwe is normaal, maar om het eng te vinden. Tenzij je leert voor tandartsassistente en je gaat stagelopen bij een schoorsteenveger. Of andersom.

Jahaa...ik heb inmiddels wel wat geleerd. Eng is gewoon een uitspraak van mij..........kwam vast omdat ik zenuwachtig was. Maar nee, gelukkig niet bij tandartsassistente of schoorsteenveger....

Zie me al zitten

Maar...weetje..de spanning is nu weg! Het was echt geweldig daar! heb stage gelopen op de MLK in Ede, Dethmarschool.
Moet elke donderdag in de week er heen, heel het jaar tot mijn examen!!
Dat was t wel weer!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
he leuk,judith schreef:VerkeerD, met een d moest dat zo? Helpierefo schreef:Natuurlijk doe je alles verkeerD. Maar daar is stage vaak voor. Dan kun je dingen verkeerd doen terwijl je nix kost. De bedoeling is natuurlijk wel dat je het op een gegeven moment wel goed doet.judith schreef:Aan m'n stage!!! Ik ben zoooo zenuwachtig!! Ik vind het heel eng...straks doe ik alles verkeert....
![]()
![]()
Ik neem aan dat je inmiddels wel wat geleerd hebt? Een beetje spanning voor het nieuwe is normaal, maar om het eng te vinden. Tenzij je leert voor tandartsassistente en je gaat stagelopen bij een schoorsteenveger. Of andersom.![]()
Jahaa...ik heb inmiddels wel wat geleerd. Eng is gewoon een uitspraak van mij..........kwam vast omdat ik zenuwachtig was. Maar nee, gelukkig niet bij tandartsassistente of schoorsteenveger....![]()
![]()
![]()
Zie me al zitten![]()
Maar...weetje..de spanning is nu weg! Het was echt geweldig daar! heb stage gelopen op de MLK in Ede, Dethmarschool.
Moet elke donderdag in de week er heen, heel het jaar tot mijn examen!!
Dat was t wel weer!
doe de groeten aan meester...
met dat zwarte haar, je weet wel

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Die ken ik waarschijnlijk ook Jethenriët schreef: he leuk,
met dat zwarte haar, je weet wel

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
nee meester W.Wilma van den Berg schreef:Die ken ik waarschijnlijk ook Jethenriët schreef: he leuk,
met dat zwarte haar, je weet wel, meester G. soms?
maar misschien zit ie wel op de zmlk.. dat ik in de war ben...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk momenteel aan het lekker m'n bedje in te duiken................
WELTERUSTENNNNNNNNNN
WELTERUSTENNNNNNNNNN
Moderatorbericht:
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
hoe is het nu?JolandaOudshoorn schreef:nog steeds aan mijn oma.
- JolandaOudshoorn
We verwachten dat ze niet lang meer heeft. Ze is op.MarthaMartha schreef:hoe is het nu?JolandaOudshoorn schreef:nog steeds aan mijn oma.
gelukkig kan ze het allemaal in de hand van God leggen. Ze verlangt er ook zo naar om Hem te ontmoeten en eeuwig bij Hem te zijn.
Ik heb eergisteren een heel fijn gesprek met haargehad. Ik weet gewoon: straks zal ik ook haar Boven zien!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Héérlijk Jolanda. Dan is het ook goed zo, toch?!JolandaOudshoorn schreef:We verwachten dat ze niet lang meer heeft. Ze is op.MarthaMartha schreef:hoe is het nu?JolandaOudshoorn schreef:nog steeds aan mijn oma.
gelukkig kan ze het allemaal in de hand van God leggen. Ze verlangt er ook zo naar om Hem te ontmoeten en eeuwig bij Hem te zijn.
Ik heb eergisteren een heel fijn gesprek met haargehad. Ik weet gewoon: straks zal ik ook haar Boven zien!