Wat doen we vandaag? [2]

albion

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door albion »

vlinder schreef:
albion schreef:Vandaag? 'k Ga eerst pasfoto's laten maken voor rijbewijs (verlenging) en identiteitspas. Daarna ga ik naar de bloemist om een paar boeketten te kopen en verschillende planten. (Heb ik wel nodig! Zoonlief zit al vanaf donderdag straf te schrijven en niet zo'n klein beetje ook! Verzorging 2 hoofdstukken, Engels 25blz. woordjes + hoofdstuk brieven, Nederlands hoofdstuk brieven, Wiskunde 5 hoofstukken, Bio 5 hoofdstukken + excuse brief naar dekaan). Het enige lichtpuntje wat ik hier in zie is, dat hij nu verplicht al zijn examenstof door moet nemen!
Ter ere waarvan? :bobo :fouet
Ik moest vaak straf schrijven, maar zo bont heb ik het nog nooit gemaakt. Wel beter dat het geen regels schrijven meer is. 4 pennen aan elkaar, cabonpapier en hup zo klaar!

mp-3 speler afgepakt, daarna nog een 'brutale' brief achtergelaten.! :fi :nonnon
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

Even de boel de boel gelaten en zijn we een eindje wezen rijden. Zoonlief wilde naar zijn meisje :love , dus weggebracht en daarna zijn we richting Domburg gegaan. (kon hij weer wat bij tanken voor morgen want dan mag hij weer een heleboel gaan schrijven).

Heerlijk uitgewaaid bij Westkapelle. Een onstuimige zee! Met een zeilboot (vond ik wel eng). Er lag 'veel' sneeuw in Arnemuiden en tussen Arnemuiden en Goes ook. :)
albion

Bericht door albion »

even voor de goede orde. Wij zagen een zeilboot in zee, we zaten er niet in. Wij keken toe er kwam ook nog een groot schip aan dus het was best eng om naar het zeilbootje te kijken. Ieder moment dacht je dat het om zou kieperen.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

mentos schreef:Ik ga de rest van de dag niet zoveel meer doen denk ik... heb al wel heel veel gedaan. Na de kerkdienst van vanochtend eerst ff gegeten, en vanmiddag vierde mijn oma haar verjaardag. Ik had er wel zin in, maar het verliep een beetje anders dan gepland:

M’n vader had griep, dus die bleef thuis in bed. We hadden er een uur en tien minuten rijden opzitten toen we de plaats van bestemming bijna genaderd waren. Op de weg waar we toen reden, mag je tachtig.
Rechts van je was een tuincentrum, waar de auto die voor ons reed heen wilde, zodat wij even af moesten remmen. Dit kwam behoorlijk onverwacht, maar nog niets aan de hand. Tot ik achter me een harde klap hoorde… naar voren vloog en daarna weer keihard naar achteren…

Tja, dat was minder fijn: een meisje van net achttien, die haar rijbewijs nog niet eens had, en die niet snel genoeg had geremd…
Heel haar auto(nee, die van haar vader) total loss, en in de auto waar wij in zaten een paar grote deuken, een paar scheuren, een slot ontzet, de trekhaak(die de klap opving) helemaal gekneusd…

Daar sta je dan in de kou, vijf minuten van de plaats van bestemming vandaan…
Toen eerst maar opa gebeld, of hij ons(mijn broertjes, zusje en mij) kwam halen… En taart en paaseitjes gegeten, met baby-nichtje gespeeld, met de tantes meegepraat over de nieuwste mode, verstoppertje gedaan met de rest van de kleinkinderen(tja, als je het oudste kleinkind bent val je tussen wal en schip)…
Na een goed uur was mijn moeder er dan eindelijk ook…

Uiteindelijk met een kapotte auto naar huis gereden(vijf kwartier lang, was eng!!).
Voor vanavond was er een concert gepland, maar daar hebben we echt geen zin meer in…
Nou Mentos, wat een verhaal. Gaat het nu weer wat beter? Hopelijk ben je er weer bovenop! En krijg je hetgeld van de dame in kwestie, want die zal wel niet verzekerd zijn!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

mentos schreef:Ik ga de rest van de dag niet zoveel meer doen denk ik... heb al wel heel veel gedaan. Na de kerkdienst van vanochtend eerst ff gegeten, en vanmiddag vierde mijn oma haar verjaardag. Ik had er wel zin in, maar het verliep een beetje anders dan gepland:

M’n vader had griep, dus die bleef thuis in bed. We hadden er een uur en tien minuten rijden opzitten toen we de plaats van bestemming bijna genaderd waren. Op de weg waar we toen reden, mag je tachtig.
Rechts van je was een tuincentrum, waar de auto die voor ons reed heen wilde, zodat wij even af moesten remmen. Dit kwam behoorlijk onverwacht, maar nog niets aan de hand. Tot ik achter me een harde klap hoorde… naar voren vloog en daarna weer keihard naar achteren…

Tja, dat was minder fijn: een meisje van net achttien, die haar rijbewijs nog niet eens had, en die niet snel genoeg had geremd…
Heel haar auto(nee, die van haar vader) total loss, en in de auto waar wij in zaten een paar grote deuken, een paar scheuren, een slot ontzet, de trekhaak(die de klap opving) helemaal gekneusd…

Daar sta je dan in de kou, vijf minuten van de plaats van bestemming vandaan…
Toen eerst maar opa gebeld, of hij ons(mijn broertjes, zusje en mij) kwam halen… En taart en paaseitjes gegeten, met baby-nichtje gespeeld, met de tantes meegepraat over de nieuwste mode, verstoppertje gedaan met de rest van de kleinkinderen(tja, als je het oudste kleinkind bent val je tussen wal en schip)…
Na een goed uur was mijn moeder er dan eindelijk ook…

Uiteindelijk met een kapotte auto naar huis gereden(vijf kwartier lang, was eng!!).
Voor vanavond was er een concert gepland, maar daar hebben we echt geen zin meer in…
tjonge zeg, wat een pech.. zit in de lucht zeker, bij juudje ook al
hopelijk ben je over de schrik heen, enne goede leer voor je
nooit zonder rijbewijs achter het stuur gaan, dat meisje zal er nog wel nare gevolgen van kunnen hebben...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

m'n kamer eens een flinke beurt geven.... (onder het genot van audioserver). Vanmiddag een ernstig zieke vrouw bezoeken uit onze gemeente (zie ik best een beetje tegenop, is ws. de laatste keer). Vanavond naar een toerustingsavond van het jeugdwerk in Bennekom.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:m'n kamer eens een flinke beurt geven.... (onder het genot van audioserver). Vanmiddag een ernstig zieke vrouw bezoeken uit onze gemeente (zie ik best een beetje tegenop, is ws. de laatste keer). Vanavond naar een toerustingsavond van het jeugdwerk in Bennekom.
sterkte
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

eerst eens lekker t huis een beurt gegeven en alles weer eens op een andere plaats gezet.
en dan straks visite ontvangen, en verder gewoon genieten van de vakantie!!!!!
MarthaMartha

henriët schreef:eerst eens lekker t huis een beurt gegeven en alles weer eens op een andere plaats gezet.
vakantie??? lekker!!

Hé Hen, als ik naar Oud Vossemeer ga, kom ik dan langs jullie of is dat erg om?
henriët

Bericht door henriët »

MarthaMartha schreef:
henriët schreef:eerst eens lekker t huis een beurt gegeven en alles weer eens op een andere plaats gezet.
vakantie??? lekker!!

Hé Hen, als ik naar Oud Vossemeer ga, kom ik dan langs jullie of is dat erg om?
mwah langskomen... als je hemelsbreed bedoelt, meid, gezellig, kom langs en aan! Ik houd koffie voor je in de pot ( ik vermoed zaterdag)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

MarthaMartha schreef:Oud Vossemeer
of all places - bij Botshoofd, Rolaf en Kladde :bobo
henriët

Bericht door henriët »

Hendrikus schreef:
volgens mij ben ik niet uitgeslapen ofzo, want dit snap ik niet :quoi
MarthaMartha

henriët schreef:
Hendrikus schreef:
ik ook al niet........
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

MarthaMartha schreef:
henriët schreef:
Hendrikus schreef:of all places - bij Botshoofd, Rolaf en Kladde :bobo
ik ook al niet........
Daarmee verraad je dat jullie geen echte Zeeuwen zijn. Je spraak zal dat dan ook wel doen. ;)
Alhoewel alleen Botshoofd op Tholen ligt, Hendrikus.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Tiberius schreef:jullie geen echte Zeeuwen zijn. Je spraak zal dat dan ook wel doen. ;)
Alhoewel Kladde niet op Tholen ligt, Hendrikus.
nee, da's aan de overkant

Afbeelding
Gesloten