Welke van de twee kies je? (spelletje)
- JolandaOudshoorn
De 'echte' oer-struct (zoals een struct oorspronkelijk bedoeld is) zal alleen data bevatten en geen gedrag (tenzij je zelf functiepointers opneemt in je struct). Andere OO-principes (polymorphism , inheritance, interfaces) komen al helemaal niet in beeld. Dus ik ga voor de class.Marco schreef:Hangt dat niet een beetje van de taal af? Mag van mij allebei hoor; doe zelf alleen in vbs, wat html - moet nog aan powershell beginnen.wim schreef:class of struct
wim schreef:De 'echte' oer-struct (zoals een struct oorspronkelijk bedoeld is) zal alleen data bevatten en geen gedrag (tenzij je zelf functiepointers opneemt in je struct). Andere OO-principes (polymorphism , inheritance, interfaces) komen al helemaal niet in beeld. Dus ik ga voor de class.Marco schreef:Hangt dat niet een beetje van de taal af? Mag van mij allebei hoor; doe zelf alleen in vbs, wat html - moet nog aan powershell beginnen.wim schreef:class of struct

Vlees of vis?
- JolandaOudshoorn
idd beiden hoor...... over de 30 kleuters en dan nog weer nieuwtjes erbij....... mwah... dan is beide niet overbodig!Mister schreef:Vanzelfsprekend!Hendrikus schreef:neemt niet weg dat een assistent (m/v) best klasse kan zijnMister schreef:Beiden is nodig, maar dan toch de klassenassistent... 8)henriët schreef: klassen verkleining of klasse assistent:
:
wat betreft huish. hulp, vrijwillig of betaald: ligt aan de situatie denk ik, hoe vaak en hoe lang..
thuiswerkende moeder of buitenshuis werkend?
Hé! Je speelt vals!jvdg schreef:wim schreef:De 'echte' oer-struct (zoals een struct oorspronkelijk bedoeld is) zal alleen data bevatten en geen gedrag (tenzij je zelf functiepointers opneemt in je struct). Andere OO-principes (polymorphism , inheritance, interfaces) komen al helemaal niet in beeld. Dus ik ga voor de class.Marco schreef:Hangt dat niet een beetje van de taal af? Mag van mij allebei hoor; doe zelf alleen in vbs, wat html - moet nog aan powershell beginnen.wim schreef:class of struct![]()
Dit gaat mijn verstand verre te boven. 8)
Vlees of vis?
Perl: Scripting-language of plaatsje in Duitsland (vlakbij Luxemburg)?
- JolandaOudshoorn