Wat doen we vandaag?

wim

Bericht door wim »

Rens schreef:
jan03 schreef:
Daphne schreef:jij hebt n nieuwe avatar hahahahahhahahahahaha Bach 8)
Sja... Er waren hier mensen die moeite met mijn Sinterklaas avatar hadden :mrgreen: ; dan maar zo!
d'r zijn hier mensen die óverál moeite mee hebben................ :?
Doe iets Tom poes! Verzin desnoods een list!
Rens

Bericht door Rens »

wim schreef:
Rens schreef:
jan03 schreef:
Daphne schreef:jij hebt n nieuwe avatar hahahahahhahahahahaha Bach 8)
Sja... Er waren hier mensen die moeite met mijn Sinterklaas avatar hadden :mrgreen: ; dan maar zo!
d'r zijn hier mensen die óverál moeite mee hebben................ :?
Doe iets Tom poes! Verzin desnoods een list!
doe wat iedereen zou moeten doen: trek je er niets van aan..................... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
judith

Bericht door judith »

Op school zitten.. :) .ff computer.. :| ..voor verzorging :)
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik haal om 13.00 mn moeder op, voor die tijd wil ik aangekleed zijn :D en in de tussentijd probeer ik wat muziek op papier te zetten voor de dienst van 23 dec.! De muziek is er wel (*op cd) alleen de 2e stemmen moeten nog even op papier verschijnen!

Vanmiddag lekker even gezellig shoppen (* voor de verandering!) en creatief bezig zijn voor de algemene ruimte hier voor de bewoners!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lassie

Bericht door Lassie »

net gewerkt, ff boodschappen gedaan. Straks weer werken en dan hoop ik om 16:00 de trein te halen (en anders om 16:30. Hopen dat de trein dit keer wel op tijd vertrekken en aankomen. Dan sinterklaasavond vieren. Na sinterklaasavond hoop ik terug te rijden naar a'sfoort.
Rens

Bericht door Rens »

Lassie schreef:net gewerkt, ff boodschappen gedaan. Straks weer werken en dan hoop ik om 16:00 de trein te halen (en anders om 16:30. Hopen dat de trein dit keer wel op tijd vertrekken en aankomen. Dan sinterklaasavond vieren. Na sinterklaasavond hoop ik terug te rijden naar a'sfoort.
Vanaf maandag wordt alles wat de trein betreft een hachelijke onderneming.................................je moet vrijwel constant de dienstregeling bij je hebben, en álle voetnoten bestuderen om nare verrassingen te voorkomen....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Vrij hebben... de hele dag achter de computer zitten... en passant ook refoforum bezoeken...
Inmiddels chocoladeletter opgegeten.
Marco

Bericht door Marco »

Afgewezen schreef:Vrij hebben... de hele dag achter de computer zitten... en passant ook refoforum bezoeken...
Inmiddels chocoladeletter opgegeten.
Dat verklaart een boel :mrgreen:
Daphne

Bericht door Daphne »

zingen :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rochus

Bericht door Rochus »

uitnodiging schreef:Wij bieden u namelijk een avond waar u helemaal niets hoeft, waar u tot rust kan komen, en waar u kunt genieten van de mooie dingen die de donkere dagen voor kerst u te bieden hebben. Denkt u daarbij aan schitterende christmascarols, idyllische kerstverhalen, warme chocolademelk met slagroom, romantische kaarsjes en natuurlijk gezelligheid
Mijn avond is vol
mentos

Bericht door mentos »

Huiswerk
judith

Bericht door judith »

Naar school gaan!!! :| :P
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik, ik ga nog kijken of de sint nog wat sporen heeft nagelaten in de winkels... :roll: gister niet aan toe komen. Nu vanmorgen, snel mn bedstee verlaten, aankleden en hup auto in vervolgens in de parkeergarage zetten! Wat rondhuppelen in de stad. Daarna rond 13.30 de bijbelkringthemaavond voorbereiden met m kringlid. Vervolgens n heidens feestgebruik in huis halen om vervolgens op t balkon te zetten... om deze nextweek vrijdag op te tuigen... :roll:
uitgeworpen

Bericht door uitgeworpen »

mwah, misschien een kerstboom?
Ik vind persoonlijk een kerstster een mooi symbool.
Je hang hem op rond de eerste adventszondag.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
helma

Bericht door helma »

Wederom op twee zieke kinderen passen....en bezighouden
(niet ziek genoeg om op de bank te blijven liggen :wink: )
Gesloten