Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

Rens

Bericht door Rens »

Verdere winst van gisterenmiddag: een plaats op de wachtlijst voor een aanleunwoning bij een zorgcentrum in Ede-stad.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Josephus

Bericht door Josephus »

Rens schreef:
Lassie schreef:
met aanhanger mag je toch geen 100? of heb ik wat gemist!?
je hebt idd wat gemist: Caprice reed, mét aanhanger, 86 km/u........hij reed met een aanhanger dus mocht niet harder dan 80! (dat het overige verkeer op dat stuk 100 km/u mocht, doet even niet ter zake) nu maar afwachten hoe de wettelijke correctie op de gemeten snelheid uitvalt voor hem. het kán nog flink meevallen Caprice.....
Op de CJIB-acceptgiro staan zowel de gemeten als de gecorrigeerde snelheid, Rens. Ik vrees dat onze vriend Caprice dus gewoon de vermelde boete zal moeten betalen...
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Rens

Bericht door Rens »

Josephus schreef:
Rens schreef:
Lassie schreef:
met aanhanger mag je toch geen 100? of heb ik wat gemist!?
je hebt idd wat gemist: Caprice reed, mét aanhanger, 86 km/u........hij reed met een aanhanger dus mocht niet harder dan 80! (dat het overige verkeer op dat stuk 100 km/u mocht, doet even niet ter zake) nu maar afwachten hoe de wettelijke correctie op de gemeten snelheid uitvalt voor hem. het kán nog flink meevallen Caprice.....
Op de CJIB-acceptgiro staan zowel de gemeten als de gecorrigeerde snelheid, Rens. Ik vrees dat onze vriend Caprice dus gewoon de vermelde boete zal moeten betalen...
ik heb begrepen dat hij alleen nog maar gefitst was, dus dat de boete nog binnen moest komen...............of ik moet dát nou net gemist hebben......
Moderatorbericht:
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik heb pas in een winkel een 6 euro gestolen. Daar deed de politie ook al moeilijk over.

Slaat nergens op, als het nou 100 euro was, o.k. Maar zes? Dat mist de winkelier toch niet?
geledu

Bericht door geledu »

Josephus schreef:
Maar dan zal onze vriend Caprice zeker harder dan 86 kmpu hebben gereden
Er is idd altijd een correctie.

Hoewel het altijd rotgeld is ben je toch altijd zelf de schuldige......
Josephus

Bericht door Josephus »

Rens schreef:
Josephus schreef:Op de CJIB-acceptgiro staan zowel de gemeten als de gecorrigeerde snelheid, Rens. Ik vrees dat onze vriend Caprice dus gewoon de vermelde boete zal moeten betalen...
ik heb begrepen dat hij alleen nog maar gefitst was, dus dat de boete nog binnen moest komen...............of ik moet dát nou net gemist hebben......
Als je 'gepakt' wordt bij een trajectcontrole zoals op de A12, word je in zekere zin wel geflitst, maar merk je dat zelf niet. Het betekent dat Caprice op dat traject gemiddeld 86 km/u heeft gereden. Het systeem berekent gewoon de afstand en de tijd die je daarover doet. Het lijkt mij sterk dat Caprice dat zelf ook heeft bijgehouden... :wink:
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Rens

Bericht door Rens »

Josephus schreef:Het lijkt mij sterk dat Caprice dat zelf ook heeft bijgehouden... :wink:
je weet maar nooit met die refo's........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

een zomerstopje voor mn vakantie :D (een van de 100 :oops: :roll: :mrgreen: tja... k ben n vrouw he...) :D :|
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:een zomerstopje voor mn vakantie :D (een van de 100 :oops: :roll: :mrgreen: tja... k ben n vrouw he...) :D :|
wat mag dát nu weer inhouden??? of is het datgene waar ik aan moest denken bij de zinsnede "tja...ik ben een vrouw he"
Moderatorbericht:
Daphne

Bericht door Daphne »

Rens schreef:
Daphne schreef:een zomerstopje voor mn vakantie :D (een van de 100 :oops: :roll: :mrgreen: tja... k ben n vrouw he...) :D :|
wat mag dát nu weer inhouden??? of is het datgene waar ik aan moest denken bij de zinsnede "tja...ik ben een vrouw he"
wat dát nu weer mag inhouden??? Zomertopjes ken je toch wel? :shock: waarom 'Tja, ik ben n vrouw je' kwam voor uit t feit dat ik al n stuk of 100 shirtjes heb liggen in mn kast maar dit shirtje er toch echt bij moest 'want anders was het niet compleet'... dit is een vaak voorkomend verschijnsel bij vrouwen... Heeft Maria hier geen last van dan Rens? :D
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

wie wil er nou de zomer stoppen? en dat vlak voor je vakantie? snap er niks van :mrgreen:
edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Inkt voor m'n printer. (Een rib uit m'n lijf...)
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Daphne

Bericht door Daphne »

Hendrikus schreef:
wie wil er nou de zomer stoppen? en dat vlak voor je vakantie? snap er niks van :mrgreen:
:shock: :o :lol: :roll: sorry... blond geboren... :oops: :x :shock: :roll: :idea:
judith

Bericht door judith »

Daphne schreef:
Hendrikus schreef:
:shock: :o :lol: :roll: sorry... blond geboren... :oops: :x :shock: :roll: :idea:
:shock: ....ook al blond geboren.... :? :roll: :wink:
Rens

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
Rens schreef:
wat dát nu weer mag inhouden??? Zomertopjes ken je toch wel? :shock: waarom 'Tja, ik ben n vrouw je' kwam voor uit t feit dat ik al n stuk of 100 shirtjes heb liggen in mn kast maar dit shirtje er toch echt bij moest 'want anders was het niet compleet'... dit is een vaak voorkomend verschijnsel bij vrouwen... Heeft Maria hier geen last van dan Rens? :D
het is óf zomer-stopje of zomers-topje...................een koppelstreepje had goede diensten bewezen Daphne...............
Moderatorbericht:
Gesloten