O, ze waren nat....Lassie schreef:ik had zelfs mijn werkschoenen nog aan (en dat zijn echte schoenen, want wij moeten speciale schoenen aan). dus.refo schreef:Lassie schreef:2 paar schoenen (sandaal en instapper)Koop dan ook echte schoenen!Lassie schreef:"val partij met m'n fiets"
sommige mensen houden van zeiken. 8)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [2]
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Sterkte.Afgewezen schreef:Keelpijn en maagpijn.
Maagpijn inmiddels vrijwel verdwenen (dankzij dr. Vogels druppeltjes).
Keelpijn is wat hardnekkiger.
:knuffel:
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Maar op welk terrein de actuaris ook werkzaam is: zijn belangrijkste techniek is: systematisch in de toekomst kijken, voorspellingen doen, en deze voorspellingen vertalen in financiële consequenties. Een actuaris is dus in essentie een creatieve probleemoplosser die zich, op basis van het verleden, met de toekomst bezig houdt.
Een waarzegger.
Een waarzegger.
--------------