de éérste..................van de hoeveel??Hummel schreef:... ik morgen mijn eerste examen heb?
iig succes!!!!!!!!!!!
de éérste..................van de hoeveel??Hummel schreef:... ik morgen mijn eerste examen heb?
Sterkte Maria!Mariavt schreef:-ik morgen om 5 voor 10 op de tandartsstoel zit
-dan éindelijk die pijnlijke tand eruit gaat
-ik eigenlijk best een beetje doodsbenauwd ben voor de tandarts![]()
-het er dan toch maar van moet komen
Brrrrrrrr maar 't is hárd nodig............ :roll:
IK ga fluitend naar de tandarts.......geen centje pijn hoor..........maakt me allemaal niks noppes niente nada uit............ 8)Arretje schreef:Sterkte Maria!Mariavt schreef:-ik morgen om 5 voor 10 op de tandartsstoel zit
(volgens mij is bijna iedereen stiekum wel een beetje bang voor de tandarts....)
Neej, jij hebt oowk cker nix meer... ?Rens schreef:IK ga fluitend naar de tandarts.......geen centje pijn hoor..........maakt me allemaal niks noppes niente nada uit............ 8)Arretje schreef:Sterkte Maria!Mariavt schreef:-ik morgen om 5 voor 10 op de tandartsstoel zit
(volgens mij is bijna iedereen stiekum wel een beetje bang voor de tandarts....)
boven én onder.....complete kaalslag..............dankzij de RIAGG-medicatie.......dank u heren en dames psychiaters voor uw medicatie die complete gebitten verwoestMister schreef:Neej, jij hebt oowk cker nix meer... ?Rens schreef:IK ga fluitend naar de tandarts.......geen centje pijn hoor..........maakt me allemaal niks noppes niente nada uit............ 8)Arretje schreef:Sterkte Maria!Mariavt schreef:-ik morgen om 5 voor 10 op de tandartsstoel zit
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: HAP zijt 'ie.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Vandaar dat je je mond amper meer dicht kreeg.Unionist schreef:
WAT NOU: VANDAAR DUS ???!!!