Gian heeft eerder wel een avatar gehad hoor...Volgens mij zelfs nog verschillende. Sowieso van zijn zoontje.jvdg schreef:Het lijkt erop dat jullie, Erasmiaan en Gian, ook nog steeds dezelfde avatar hebben vanaf het begin, namelijk géén.Erasmiaan schreef:Ik zou zeggen: de enige. Dat vlinder hem nou de enigste vindt...Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.
Géén avatar is immers ook een een avatar.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
helma schreef:Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.
en ik.....
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ik dacht dat Bas van der Vlies toch écht in de traditie van Reformatie en Nadere Reformatie staat :mrgreen:refo schreef:helma schreef:Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.
en ik.....Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
Hoezo, had je die eerst?freek schreef:Ik dacht dat Bas van der Vlies toch écht in de traditie van Reformatie en Nadere Reformatie staat :mrgreen:refo schreef:helma schreef:Gian schreef:Volgens mij is Memento nu nog de enigste met dezelfde avator sinds zijn registratie.
en ik.....Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
Jazeker. Maar hij was niet in overeenkomst met de forumregels...jan03 schreef:Hoezo, had je die eerst?freek schreef:Ik dacht dat Bas van der Vlies toch écht in de traditie van Reformatie en Nadere Reformatie staat :mrgreen:refo schreef:helma schreef:
- Oude-Waarheid
Daar kijk ik wel van op zeg!!!freek schreef:Jazeker. Maar hij was niet in overeenkomst met de forumregels...jan03 schreef:Hoezo, had je die eerst?freek schreef:Ik dacht dat Bas van der Vlies toch écht in de traditie van Reformatie en Nadere Reformatie staat :mrgreen:refo schreef:Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
Vraag even naar de ondertiteling.. :idea:Oude-Waarheid schreef:Daar kijk ik wel van op zeg!!!freek schreef:Jazeker. Maar hij was niet in overeenkomst met de forumregels...jan03 schreef:Hoezo, had je die eerst?freek schreef: Ik dacht dat Bas van der Vlies toch écht in de traditie van Reformatie en Nadere Reformatie staat :mrgreen:
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- JolandaOudshoorn
JolandaOudshoorn schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:freek schreef:
Deze was het. 't Is toch een aardig kereltje zo?

Refo, k vind je Avatar briljant!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."