tja geef hem eens ongelijk. Houd hem niet te strak, maar blijf stimuleren! En met dit prachtige weer kan hij mooi buiten leren!albion schreef:Van een zoon die voor zijn examen zit en geen zin heeft om te gaan leren omdat hij VAKANTIE heeft!!!
't is natuurlijk ook wel prachtig weer en om de haverklap krijgt hij een sms'je van z'n vriendin
Waar báál jij van???
- JolandaOudshoorn
Re:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Re: Waar báál jij van???
Dat de grasmaaier om 06:45 uur al het grasveld bij mij achter komt maaien.....grrrrr 

Ochtendstond heeft goud in de mond................Moni schreef:Dat de grasmaaier om 06:45 uur al het grasveld bij mij achter komt maaien.....grrrrr

Ja, de vogels die zingen maken dat zeker waar, maar niet zo'n herrie rustverstoorder....lammert schreef:Ochtendstond heeft goud in de mond................Moni schreef:Dat de grasmaaier om 06:45 uur al het grasveld bij mij achter komt maaien.....grrrrr

- Wilma van den Berg
Het openbaar vervoer....bagger vandaag!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
vandaag flink getreind - niks aan de handWilma van den Berg schreef:Het openbaar vervoer....bagger vandaag!
Jij bent machinist zeker?Hendrikus schreef:vandaag flink getreind - niks aan de handWilma van den Berg schreef:Het openbaar vervoer....bagger vandaag!

sort of - ik bepaal wel het tempo, somsTiberius schreef:Jij bent machinist zeker?Hendrikus schreef:vandaag flink getreind - niks aan de handWilma van den Berg schreef:Het openbaar vervoer....bagger vandaag!

- Wilma van den Berg
Zo....echt wel! Het scheelde me ongeveer 3 uur. Nou en of dus! Echt om niet goed van te worden. Hopelijk een volgende keer beter!Hendrikus schreef:vandaag flink getreind - niks aan de handWilma van den Berg schreef:Het openbaar vervoer....bagger vandaag!
bij bunnik was er een ongeluk gebeurd. Een meisje onder de trein gekomen!!! 

- monique
ik steeds naar het ziekenhuis moet bah
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
hoezo? Voor jezelf of voor iemand om die te bezoekenmonique schreef:ik steeds naar het ziekenhuis moet bah

- monique
voor mezelf omdat ik reuma hebGijs83 schreef:hoezo? Voor jezelf of voor iemand om die te bezoekenmonique schreef:ik steeds naar het ziekenhuis moet bah
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Wilma van den Berg
Dat kan ik me best voorstellen Monique. Sterkte joh!monique schreef:voor mezelf omdat ik reuma hebGijs83 schreef:hoezo? Voor jezelf of voor iemand om die te bezoekenmonique schreef:ik steeds naar het ziekenhuis moet bah
Hij is nabij de ziel die tot Hem zucht en troost het hart dat schreiend tot Hem vlucht!