BBQ for 2
Zelfs mijn vrouw mag niet bij me achterop :ha:ha:haOorspronkelijk gepost door Maninne
Haha, je denkt toch niet dat het me om LECRAM gaat?:,:,:,:, Nee joh, zo meteen gaat ie zich nog wat verbeelden,:!:!:! maar ja, ik heb altijd nog eens een ritje achterop een motor willen maken, en dacht nu een "slachtoffer"te hebben gevonden.
Helaas pindakaas.:sne
Maar ik kom wel weer over deze crisis heen hoor!!!o
P
Alleen mijn zoontje mag achterop. Daar heb ik laatst een goede helm voor gekocht (eerste voorwaarde) en met hem rijd ik alleen buiten de snelweg.
Soms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra meeOorspronkelijk gepost door nicname
Cool man, voor zo'n ventje! Bij je pa achter op de motor! Hij glimmen van trots natuurlijk.:,

Is dat pedagogisch verantwoord???Anderen de ogen uitsteken...Oorspronkelijk gepost door LecramSoms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra meeOorspronkelijk gepost door nicname
Cool man, voor zo'n ventje! Bij je pa achter op de motor! Hij glimmen van trots natuurlijk.:,:D:D

Je moet gewoon een ochtendje naar school gaan en iedereen om de beurt een rondje meenemen! Dan maak jij (en hij) een goede beurt;)
Normaal is hij niet zo'n ventje dat voorop loopt, dus een beetje hulp kan geen kwaad.Oorspronkelijk gepost door nicnameIs dat pedagogisch verantwoord???Anderen de ogen uitsteken...Oorspronkelijk gepost door LecramSoms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra meeOorspronkelijk gepost door nicname
Cool man, voor zo'n ventje! Bij je pa achter op de motor! Hij glimmen van trots natuurlijk.:,:D:D
?
Je moet gewoon een ochtendje naar school gaan en iedereen om de beurt een rondje meenemen! Dan maak jij (en hij) een goede beurt;)
En ik neem zeker geen kinderen van anderen achterop.
Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Jelle, doe mij ook maar "onder voorbehoud!"
![]()
Kijk dit zet zoden aan de dijk he. we hebben er weer een kevertje bij.:,
et gaat net als bij die schapen over de dam, een volgende luiten heeft zich, onder voorbehoud, aangemeld.
Het lijstje ziet er nu als volgt uit:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin, als hij niet in duitsland zit. of we moeten het hem maar opsturen
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje (onder voorbehoud)
Er zijn toch nog meer Luitens?:,:, het schaap over de dam he:u:u:u:u
Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Kevertje
Jelle, doe mij ook maar "onder voorbehoud!"
![]()
Kijk dit zet zoden aan de dijk he. we hebben er weer een kevertje bij.:,
et gaat net als bij die schapen over de dam, een volgende luiten heeft zich, onder voorbehoud, aangemeld.
Het lijstje ziet er nu als volgt uit:
Lecram
Maninne
Tuppy
NDonselaar
Jelle en Annie
Admin, als hij niet in duitsland zit. of we moeten het hem maar opsturen
Parsifal
Empee
Pim
Nicname
Gerrit de 2e
Memento
Daphne
Jacob
Adorote
Refo
Lassie ( onder voorbehoud)
Tirzah
Zeckie (onder voorbehoud)
Kevertje (onder voorbehoud)
Er zijn toch nog meer Luitens?:,:, het schaap over de dam he:u:u:u:u
Onder voorbehoud je komt of je komt niet:D
Schitterend, zo een kereltje zijn dag kan dan niet meer stuk.Oorspronkelijk gepost door LecramSoms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra meeOorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door AndreSchitterend, zo een kereltje zijn dag kan dan niet meer stuk.Oorspronkelijk gepost door LecramSoms breng ik hem naar school met de motor. Dan loopt ie daar stoer en onverstoord over het schoolplein en alle vriendjes staren hem jaloers na. Dan telt hij ook weer extra meeOorspronkelijk gepost door nicname
Dus alle kereltjes groot en klein mogen op BBQ DAG in Gouda a.s.een ritje maken op het snelle stalen paard :,:,:,:$