Dat is ook een kwestie van zelf een goed persbeleid hanteren.Luther schreef:En @Auto zat gisteren niet ver van de waarheid:huisman schreef:Wauw we hebben de landelijke pers gehaald
https://twitter.com/danielgillissen/sta ... 0600952832
(Het is niet te geloven....)
Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2015 (discussie)
Re: Curatorium Gereformeerde Gemeenten 2015 (discussie)
In de jaren 80 (meen ik) enkele jaren achtereen.lena schreef:Het is echt spannend.
'k Hoop nog steeds op 'goed' nieuws.
Volgens mij is het lang geleden dat er niemand werd aangenomen...?!
Midden jaren 60 hadden we ongeveer een top, 5 studenten, waar destijds
een boekje aan was geweid: Een merkwaardig vijftal.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Is de samenstelling van curatorium gewijzigd dat iemand weet?
Ja! Ds. A. B. van der Heiden is er uit vanwege zijn emeritaat en ds. A. Schot van Nunspeet zit er nu in.
Die wisseling zou ook een reden kunnen zijn van de stilte...
De laatste jaren is er wel een en ander veranderd.lena schreef:Is de samenstelling van curatorium gewijzigd dat iemand weet?
Oud. G. Baan is vervangen door oud. K. de Heer
Ds. P. Blok heeft niet langer zitting in het curatorium.
Meer weet ik zo niet, maar er zal ongetwijfeld meer zijn veranderd.
Insinuerende opmerking die niet klopt. Zie artikel ds Eckeveld over eenstemmigheid.lena schreef:Die wisseling zou ook een reden kunnen zijn van de stilte...
Ten eerste heeft de samenstelling van het curatorium vrij weinig invloed op het aantal toegelatenen. Meestal wordt de beslissing unaniem genomen (aldus publieke bronnen).
Ten tweede wordt er hier feitelijk onjuiste informatie gegeven.
Na de emeritering van Ds. A. B. van der Heiden is niet Ds. Schot, maar Ds. Moens in het curatorium gekomen.
Dit was echter vorig jaar ook al zo.
Het enige wat sinds vorig jaar is veranderd, is dat Ds. Blok geen vaste docent meer is en dat Ds. P. Mulder hem dus vervangen heeft als adviseur.
@Claus: Ik hoop dat de cijfers die je keer op keer geeft beter kloppen dan de info over het curatorium.
Ten tweede wordt er hier feitelijk onjuiste informatie gegeven.
Na de emeritering van Ds. A. B. van der Heiden is niet Ds. Schot, maar Ds. Moens in het curatorium gekomen.
Dit was echter vorig jaar ook al zo.
Het enige wat sinds vorig jaar is veranderd, is dat Ds. Blok geen vaste docent meer is en dat Ds. P. Mulder hem dus vervangen heeft als adviseur.
@Claus: Ik hoop dat de cijfers die je keer op keer geeft beter kloppen dan de info over het curatorium.
heeft ds vreugdenhil er al eens in gezeten of vd Net, Baan?
Bij mijn weten is Ds. P. Blok al in 2003 met emeritaat gegaan en heeft hij dus al zo'n twaalf jaar geen zitting meer in het curatorium.-DIA- schreef:De laatste jaren is er wel een en ander veranderd.lena schreef:Is de samenstelling van curatorium gewijzigd dat iemand weet?
Volgens mij niet.johannes schreef:heeft ds vreugdenhil er al eens in gezeten of vd Net, Baan?
Hij had toch een adviserende stem?De Haas schreef:Bij mijn weten is Ds. P. Blok al in 2003 met emeritaat gegaan en heeft hij dus al zo'n twaalf jaar geen zitting meer in het curatorium.-DIA- schreef:De laatste jaren is er wel een en ander veranderd.lena schreef:Is de samenstelling van curatorium gewijzigd dat iemand weet?
Nee, dat is zijn neef. Ds. L. Blok.-DIA- schreef:Hij had toch een adviserende stem?De Haas schreef:Bij mijn weten is Ds. P. Blok al in 2003 met emeritaat gegaan en heeft hij dus al zo'n twaalf jaar geen zitting meer in het curatorium.-DIA- schreef:De laatste jaren is er wel een en ander veranderd.lena schreef:Is de samenstelling van curatorium gewijzigd dat iemand weet?
Ds. P. Blok is ongeveer van 1970-1990 curator geweest.
Nee.johannes schreef:heeft ds vreugdenhil er al eens in gezeten of vd Net, Baan?
Dan was ik wellicht abuis.De Haas schreef:Nee, dat is zijn neef. Ds. L. Blok.-DIA- schreef:
Hij had toch een adviserende stem?
Ds. P. Blok is ongeveer van 1970-1990 curator geweest.
Ik meende dat ds. L. Blok tot voor kort vaste docent was aan de Th. Sch.