Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
De kerk schoon gemaakt, langs de vluchtelingen gegaan en de laatste uitgezwaaid.
De sporthal wordt nu weer ontruimt en voor sport gebruikt.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Studie Griekse grondtaal. Even pauze!
Kijk niet naar de spelling en grammatica, ik ben dyslectisch.
samanthi schreef:De kerk schoon gemaakt, langs de vluchtelingen gegaan en de laatste uitgezwaaid.

Bijna het zelfde als afgelopen dagen. Vooral thuis zitten met een ziek kind.
Op kraamvisite geweest bij een ventje van drie weken, zo leuk!
Zeer wonderlijke en fijne ontmoeting gehad vandaag 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Naar familiedagen Gorinchem geweest?Orchidee schreef:Zeer wonderlijke en fijne ontmoeting gehad vandaag
Nou nee, gewoon ergens op de veluwe 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Omdat we drie jaar getrouwd zijn: Het zwanenmeer ballet.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Dagje schoonouders gedaan en daar in de Terdege de foto van Ad Anker bekeken.
- Niet meer zo actief -
Ja, daar was ik ook een halve dag zoet mee...Mannetje schreef:... in de Terdege de foto van Ad Anker bekeken.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
't Is gewoon een foto waar je blij van wordt.Luther schreef:Ja, daar was ik ook een halve dag zoet mee...Mannetje schreef:... in de Terdege de foto van Ad Anker bekeken.

En ik had nooit gedacht dat Ad Anker er zo uitzag. Op één of andere manier zag ik bij de gebroeders Anker alhier alsmaar de gezichten van die beroemde advocatenbroers Anker voor me (terwijl ik echt wel wist dat zij het niet zijn).
- Dodo
Baantjes trekken.
Teveel mensen in een klein zwembad. Ik voelde me een beetje Luther-ig, ik had de neiging om de mensen aan te sporen om sneller te zwemmen. Schiet op! Ga niet midden in het bad liggen kletsen met z'n tweeën, zwem gewoon de maximumsnelheid!
Teveel mensen in een klein zwembad. Ik voelde me een beetje Luther-ig, ik had de neiging om de mensen aan te sporen om sneller te zwemmen. Schiet op! Ga niet midden in het bad liggen kletsen met z'n tweeën, zwem gewoon de maximumsnelheid!

Hoe weet jij hoe ik me in een zwembad voel??Dodo schreef:Baantjes trekken.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Niet-bestelde kleding terugbrengen.
In het online bestelde pakket van mijn zoon zaten een tregging maar 46
en een kittig shirtje, bij mijn dochter in het pakket- van een andere webshop - zat een jurkje dat haar maat niet was en ze ook niet besteld had.
Mijn zoon is er voorlopig klaar mee. Overhemd was beloofd in blauw, stond ook op het etiket, maar het bleek een lelijke groengrijze kleur te zijn.
De vorige keer opende hij een pakket en walmde sigarettenrook hem tegemoet.
In het online bestelde pakket van mijn zoon zaten een tregging maar 46

Mijn zoon is er voorlopig klaar mee. Overhemd was beloofd in blauw, stond ook op het etiket, maar het bleek een lelijke groengrijze kleur te zijn.
De vorige keer opende hij een pakket en walmde sigarettenrook hem tegemoet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon